Wednesday, December 31, 2008

wireless macam haram!

*keluh*

haih..cane la aku nak berbloging. kalau wireless macam tahi kucing. poyo je kata da naik taraf. macam mana la aku nak melepaskan geram dekat sini..

habis terbantut rasa nak menulis..

takpe lah..aku cuma nak bagi tau


kawan aku muk dan apom dah masuk UM ..sains sukan. gembira bukan kepalang. kawan-kawan aku dah ada hala tuju. bukan lah aku cakap orang tak masuk U tak ada masa depan. cuma aku rasa masa sekarang masa untuk belajar. untuk mematangkan fikiran. kalau tak belajar takut hanyut ....

seronoknya . rasa macam hidup balik. hahaha

esok poih lak datang..


tak sabarnyaaa..

3 comments:

  1. asal la aku rasa paragraph ke 5 tu
    (kawan aku blablabla sampai habis)
    macam deep gile haha

    ReplyDelete
  2. haih~nape la kalo bnde hampeh je msti kate "cm taik kucing"?xphm tol ak..cbe la kate taik cipan ke..tenuk ke..huhu

    ReplyDelete
  3. aku sekarang ske memoyokan diri.hehehe

    dan aku ske kucing..tapi bila part kucing berak merata-rata tu yg berasap je kepala..hahaha

    ReplyDelete