Friday, December 12, 2008

aku..yang pernah....

pernah rasa.. diri tak berguna?


pernah rasa.. usaha sia-sia??


pernah rasa.. putus asa??


pernah rasa.. bala datang bertimpa-timpa??



semua pernah..aku pernah...


bila??sekarang....


pada siapa harus ku adukan??


hanyalah pada-Nya


kerna aku tahu..

Dia Maha mendengar...

Maha pengampun..



aku cuma mengharap kekuatan daripada-Nya...

mengharap sinar daripada-Nya....

mengharap keampunan daripada-Nya....

biarpun aku tahu..
aku sering menghadap-Nya
hanya pabila ujian datang..


biarpun aku tahu..aku bakal terleka semula...


ahh...aku emosi lagi

abaikan saja..

7 comments:

  1. ain..aku penah (dan selalu,mungkin) rasa mcm tu.the best therapy bagi aku adalah berdiri tengok cermin dengan muka yang nangis.dan aku kutuk diri sendiri sbb muka buruk.automatik,aku akan stop nangis sbb ngeri tgk muka sendiri.ahaha~
    mungkin berkesan,mungkin tak. :)

    ReplyDelete
  2. ain,

    meh aku lak bg respon.
    come on gurl. ini dunia.
    ada baik ada buruk. itu dugaanNya.
    :D

    ReplyDelete
  3. ain...haha...
    name pon masalah...
    kite xleh lari...
    kalau kite lari masalh ttp akan kekal masalah...
    so...
    tenang je hadapi sume...
    ko kakak yg terbaek...haha

    ReplyDelete
  4. trima kasih rakan~

    aku terharu..

    *dah ngs pon*emo lg..haihh

    ReplyDelete
  5. aku pernah kot. rasa loser gila. rasa cam useless sangat.

    tapi bila fikir balik, esok masih ada (cilok tagline Kami jap walaupun x pernah tengok siri n movie)

    ReplyDelete
  6. mmg..dah bape kali aku ckp mcm tu...


    tp nnt mesti esoknya makin truk jadinyaa..

    hahaha

    ReplyDelete
  7. huhu..the best thing is to cry..
    pastu duk diam2..

    then da ok ckit,
    carik kawan..
    gelak2 without talking bout it..

    ble da almost ok,
    bru cte kat kwn..
    pastu nanges lgi..

    then inyallah da bley senyum..

    ngee~

    GO GO AIN KUAT!

    ReplyDelete