Sunday, December 14, 2008

kekecewaan...

aku cuma nak tulis

minggu ini antara minggu yang payah untuk aku lalui..

aku...

kecewa dengan diri sendiri..


ha ha ha *gelakan diri sendiri*


sepanjang aku hidup..banyak kecewa yang dah ditempuhi..


kekecewaan ni lagi teruk ..sampaikan aku dah tak larat nak nangis..dah

menghadap kekecewaan kali ni dengan senyap seribu bahasa..

kekecewaan ni

lebih teruk..dari..
keputusan spm aku..yang tercela oleh subjek yang aku selalu score..

lebih teruk dari..
kegagalan mendapat mana-mana temuduga (perhatian!!temuduga ya..)untuk biasiswa biarpun rakan-rakan lain peroleh keputusan setaraf malah lebih rendah dari aku dapat..
-takde rezeki-

lebih teruk dari kekecewaan dengan keputusan foundation aku yang jauh lebih teruk dari rakan-rakan aku..biarpun kami studi bersama..

maybe im trying to hard...sebab alia cakap dia takut tengok aku stadi masa tu...

.sigh~

dugaan kali..memang aku susah nak terima..
ape aku nak cakap dengan parents aku??dengan result tak berapa nak indah ni..tetiba aku rasa aku tak deserve pon jadi budak engineering..

tapi nak buat macam mana??

aku jadi pelik dengan diri aku..

aku masih tak kenal dengan diri sendiri ke??

aku tak salahkan sesiapa..aku cuma salahkan diri sendiri..

hahaha..*kenapalah aku boleh ketawa lagi?*

9 comments:

  1. ain..

    kuat taw!
    huhu..jgn putus doa..

    insyaAllah yg terbaek untuk ain akn dtg..

    ReplyDelete
  2. ....aku laparrr...
    adakah itu juga satu kesedihan??
    adakah..??
    adakah..??

    ReplyDelete
  3. ain,

    kadang2 dugaan Tuhan terlampau byak maybe sebab kita x byak igt kat dia?
    dia nak kita byakkan buat ajaran2 dia kot.
    sebab tuh kita byak lost walaupon dah cuba terbaek?

    ReplyDelete
  4. mami, jgn takutkan aku. don't ever. kate bestfren aku, jd ikut ckp aku. ok? JANGAN BUAT STATEMENT MENAKUTKAN AKU.

    ReplyDelete
  5. lg satu, aku syg kamoo.
    (kau yg ajar aku ckp cenggini kan?)

    ReplyDelete
  6. ka ale,
    saye mmg kuat~ngee

    zam,
    ko mungkin cmmnt kt entri yg salah..aku tgh berduka lara ni..hahaha

    apit,
    aku setuju apit..chewah..ko bole jd suami misali ni..ngeh3

    ain,
    statement ape yg takutkn ko tu??
    n
    aku pon syg ko jugee~*mcm lesbo plak*
    no no no~

    ReplyDelete
  7. ahh...salah x slah...yg penting...
    anda suda kna TAG...ak saje je...
    ne tau ko leh ceriarianggumbira pas wat tag tu...

    *hoho...da2...
    ko pgg je konsep rezki tu ad d mane2...
    then ko akn blaja trime sume ni...
    ok...???

    ReplyDelete
  8. kte bukn psgn lesbo,
    tp pasangan yg saling menyayangi..
    hahahahahahahahahahaha
    (aku mau teguling dgn ayat aku sndr)
    buduh! haha =p

    ReplyDelete