Tuesday, December 2, 2008

kenapa mesti hari ini??

kenapa??

kenapa????

kenapa??????

sebelum ni hp aku jatuh tahap kritikal macam mana pon okay je.*smart phone.hehe*

kenapa hari ni..jatuh..lepas tu terus tak bole dengar orang yg call??

kenapaaaaaaaaa!!!!! (kenapa aku emo sangat ni -_-)

wuuu..*meraung sekuatnya*

selamat tinggal hp ku..bersemadilah dengan aman.
banyak kenangan hp tuuu D,:
tapi x mengapa.tidak semua benda kekal kan..*sedapkan hati*

itu je hari ini.sekadar luahan perasaan.

sori saisha ,tak dapat nak tulis panjang

8 comments:

  1. al-fatihah~~

    ain,tabah lah mnghadapi ujian ini..doakan die sejahtera dan aman k..

    ReplyDelete
  2. ain..kenape mesti hari ini??
    kenape???
    kenape????
    xD

    ReplyDelete
  3. hahaha..namaku ada disitu..huhu..ni berlaku lepas aku ngumpat2 ngn ko ke???

    ReplyDelete
  4. ka ale:
    saya tabah..ngee~

    azie:
    xtau kenapaaaa~~hahaha

    saisha:
    dah berlaku lame dah..tp baru perasan.saisha..shh~ kantoi la kte ngumpat..hehehe

    ReplyDelete
  5. wey kaw ngumpat aku ke??
    ape kaw tak paham ngan blog aku haha...
    nway cun layout

    ReplyDelete
  6. amer..mane de aku ngumpat ko.hahaha

    time kasih.*kembang kejap*

    pnt ak crk templete ni =p

    ReplyDelete
  7. gile techno blog kau..heheh..ala ngumpat je amir tu..kalau die mrh bgtau aku..nanti aku tibai die

    ReplyDelete
  8. xde la techno kott..

    kamil ni sje je kan..hahaha..

    ReplyDelete