Wednesday, December 17, 2008

hangout+twilight mv (alia tak bole baca)


:aku dan saisha:

aaa...ini sebenarnya entri untuk semalam..

aku penat sangat sampai tetido..haha

setelah kekecewaan yang bertimpa-timpa baru-baru ni..

akhirnya aku membuat keputusan untuk enjoy..

enjoy ape??

meraikan keputusan aku yang teruk??

tak de la..saja..lepaskan tensi ni..*aku kena positif!!*
_____________________________________________


aku keluar ke mid hari ni(selasa)..nasib baik tak ramai sangat orang (lega~)

jmpe saisha..hee~terkejut aku dai pakai kemeja.berwarna pink..alahai..comel gila kott

masing-masing tak makan lagi.dan kami membuat keputusan nak makan dekat sushi king.tak pernah la aku makan kat sane bayar sendiri.tetibe rasa macam nak lepaskan makan sepuas-puasnyaaaa~hamik ko!

menu utama.miso soup.octopus.hehe.dannn bertimbun sushi.ape yang paling lawaknya.saisha pegi beli 1 sushi yang sangat pelik


yang ni fav aku.octopus. =9


ni sushi yang saisha try.and she regreted it.hahaha

terkejut jugak aku bila bayar.64 ringgit??!haha.tahniah la.takpe skali sekala.lepas tu kitorang jalan-jalan.borak.jalan-jalan.borak.tunggu sorang lagi pria ni.kate nak join.namanya Ahmad Kamil.kami tiba di the borders.belek-belek buku.tetiba mahluk ni dah membuatkan aku dan saisha menjerit kat dalam bookstore yang sedia maklum senyap macam kubur tu.

dan..kami makan lagi.. -_-'

untung la kamil dia makan banyak mana pon kurus jugak.jeles aku



selepas pria ini "pulang" ..aku dan saisha pon bergegas ke cinema.dan kami di kejutkan lagi dengan kemunculan mieza.dan yelah.mahluk gila makan ni pon kurus jugak.haha.kesian dia.sejak pindah ni.susah betul nak jumpa.lepas sesi jejak kasih tu.aku dan saisha pegi la cinema no. 10 dah tak sabar gila.haha.twilight ohh twilight.seat aku memang belakang sekali dan tengah-tengah (teringat aku kat exam hall masa SPM.lol)

secara keseluruhannya...disebalik wajah-wajah handsome+beautiful the Cullens

aku dah jangka aku akan kecewa..haihh..

  • banyak jalan cerita tak teli dengan novel tu..geram betul aku.gerr~serious geram.no wonder la ramai novel fans dia bengang tengok cerita tu.
  • cerita tu sangat senyap.punyalah banyak soundtrack dia.tapi kenapa lah dia tak guna dalam cerita??haihh..
  • aku memang suka the cullens..maka aku geram sebab emmet+alice punya scene sikit gila kutt.lagi-lagi bila bella kat hotel tu.
  • tapi a credit to baseball scene..pehh..stylo milo habis.dan tidak dilupa.Carlise punya 1st scene telah menyebabkan aku kering darah kejap..punyalah cair aku...maknanya aku masih normal.hahaha*walaupun aku tak suka reaction macam tu*tapi memang kali ni susa ooo ..automatic.kah3
yang lawaknya.setiap kali scene Edward , saisha mesti dok siku aku.wahaha..gelak-gelak sakan aku..saisha..saisha..


ni lah satu-satunya scene yang buat aku tersenyum gembira.thanks kepada cik izreena.aku amek video ni dari blog dia.hee~nampaknya pendapat kami lebih kurang.


habis je movie.saisha pulang.kamil contact aku.dia kata nak pegi UM jumpa seleng.aku yang menggedik ni telah menyusahkan dia dengan menyuruh dia amek aku.hehehe *faham kan kamil?*

sesampainya di um.jumpa seleng.kesiannya tengok dia.muka sakit betul.suspect denggi katanya.aku dan kamil macam mak n bapak pulak pegi lawat dia yang sibuk dengan latiham FESENI tu.habis berborak.kamil hantar aku ke kl sentral.*tq kamil~*

dalam tren..aku tersengguk-sengguk tido.hahaha

pulang.text mus kejap.dan tertido semula.haha

what a day..a wonderfull day indeed :D


p/s:aku nak letak entri ni 'twilight (bahagian 3)' tapi macam tak sesuai.sebab tak setaraf je.sebab novel dia jauh lebih bagus dari mv(at least a good novel for girls la)...nasib baik la aku baca novel dia dulu. ;D
_______________________________________________

sebenarnya...malam sebelum aku tertidur tu aku pegi check result (pointer) dekat website.dan keputusannya telah dijangka.

tah.tak nak fikir.=(

aku nak fikir benda-benda happy je sekarang ni.aku dah lama bersedih.tak baik untuk kesihatan.

life goes on.i have to think of something to redeem all my mistake(s).*aaa..teruk betul english aku.hahaa*

akhirnya aku pulih..hee~

7 comments:

  1. aku jeles korang sng naek berat badan.dan tima kaseh blanja aku..haha..kalau nak diet bgtau aku..aku tlg makankan

    dan aku dpt bygkan reaksi kau yg kau x suke tu.. -.-'

    ReplyDelete
  2. kan kan kan. Alice sepatutnya diberikan more screen time, she was the one Edward trusted the most to take care of Bella.

    Apa-apa pun Rob Pattinson adalah hot gila


    Nak start baca New Moon pulak! Jom!

    ReplyDelete
  3. kamil..
    memang ko bole bayangkan cmne reaksi aku yang sememangnya emo tu..huhu

    z..
    aku suka alice.aku suka emmet yg chill~aku suka carliseyg so mature~
    aaaa..aku ske the Cullens.heh.*over plak*

    yeah bebeh~New Moon..marii!!!aaaaaa..aku gila~

    ReplyDelete
  4. gle ah rm64..mewah seyy!!

    ReplyDelete
  5. 64 tok 2 org okay..tp mmg gila gk laa..hahah..aku tgh tensi la kte kan..hoho

    ReplyDelete
  6. ye ar...carlisle dah hidup lebih 300 tahun...kalau x matured2 lg, tak tau nak cakap pe dah..hahaha

    ReplyDelete
  7. yang pastinya...carlise mmg best..hahaha

    ReplyDelete