Sunday, December 7, 2008

triple tag~hiahh

dah berkurun rasenye tag ni ..aku telah menjadi salah seorang mahluk bertuah yang telah di-tag oleh cik izreena,cik azie payung dan juga rakan baik ku kamil ghazali

tag oleh cik izreena dan kamil

The last persons who tagged you are: seperti diatas :D

1. What is the relationship of you and him/her?
semuanya rakan sepasum.ohh..i just love pasum
izreena-aku kenal dia pon sebab dia 1 group tutorial dengan kamil.dan tak susa nak cam dia sebab kami duduk dalam tempat yang sama dalam lecture hall
azie-dia merangkap se-lab dengan aku.oleh sebab kegilaan nya yang tahap gaban.aku rapat dengan dia (oh ya..kami selalu lambat ke lab =p)
kamil-kami kenal semasa peristiwa malam merdeka.dia merangkap kekasih setia rakan baikku alia


2. Your impressions towards him/her.
izreena-okay je..aku suka baca blog dia =p
azie-kegilaan tahap best~
kamil- dia mempunyai sense of humor yang tinggiiiii~


3. The most memorable things he/she had done for you.
izreena-aa??menulis kata-kata yang best di belog nya
azie-dia telah meminjamkan pembaris panjangnya kat aku untuk melakar graf..haha
kamil-
banyak yang kami telah tempuhi bersama..chewahh

5. If he/she become your lover, you will...
izreena-tidak sama sekali..katakan tidak kepada lesbo~
azie-hak milik mr payung.aku tak mau kene cepuk dengan payung mr payung *ape yang aku merepek ni*
kamil-
bermadu dengan alia..wahaha

6. If he/she become your enemy, you will...
izreena-saya akan komen yang tak elok dekat blog dia
azie-saya tak bole buat pape.dia jauh nun di utara
kamil-
saya akan hasut alia soh clash dengan dia.macam la akan terjadi.hahaha

7. If he/she become your lover, he/she has to improve on his/her
izreena-tatau la
azie-dia tak bole contact payung dah.hahaha
kamil-
kamil..ko kena gemok.aku tak suka laki kurus

8. If he/she become your enemy, the reason is...
izreena-dia kutuk aku kat blog dai??*tak habis-habis pasal blog*
azie-dia rampas mus dari aku..wahaha
kamil-
dia curang kat alia.siap ko kamil

9. The most desirable thing to do on him/her is?
tah la.tapi kalo kat kamil aku nak jadi pengapit masa dia kawen..wahaha

10. The overall impression of him/her is...
izreena-dia sangat best
azie-mempunyai banyak persamaan dengan aku.-banyak makan-lol
kamil-
the perfect man for my friend..chewah..(kamil ko taching tak?)

11. How do you think the people around you will feel about you?
i dont know and i dont care at all

12. The character of you for yourself is?
saya matang.hahaha

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
tido tahap koma.hahaha

14. The most ideal person that you wanna be is?
disebalik semua perangai buruk saya.saya suka menjadi diri sendiri.wee~

15. For the people who likes you, say something to them.
oh yeahh~mari berjinggo~

16. 8 people to tag:
1. apit
2. afiq
3. amer panda
4. azie
5. adib
6. bibulalala
7. zam (hamek ko)
8. alia *wpon aku tau dia tak bole surf blogger*

17. who is no. 2 having a relationship with?
ayu yang lebih tinggi..haha

18. Is no. 3 a male or a female?
jantan

19. If no. 7 and no. 8 were together, would it be a good thing?
uishh..marah kamil kang..(alia pon)

20. How about no. 5 and 6?
hmm..*wondering*

21. What is no. 1 studying about?
music indie..kadang2 engineering (sama dengan kamil)

22. Is no. 4 single?
oh no no nooo..hehe

23. Say something about no. 2.
dia cakap dia tak kacak.tapi ade ke orang yang nak percaya??


tag oleh azie~

SENARAIKAN HOBI-HOBI MELAMPAU ANDA.SILA NYATAKAN SEBABNYA.

1.makan tanpa henti
i just love food..i mean good food.aku bukan baham semua ya~

2.tido
cinta kedua ku selepas mus.hahaha.tak pelik sangat.yang peliknya.aku bole tido lebih 12 jam sekali harung.lepas bangun.mesti lapar.menjurus kepada hobi no 1.hamik ko!!

3.online
rakan-rakan.banyak benda yang boleh di buat dengan online.sebab utama:saya boleh berhubung dengan rakan saya (makluman.saya tiada kawan di rumah)

4.drebar tetap
aku telah menjadi official driver bagi akak dan adek aku yang workaholic

5.bercakap dengan kucing
aaaaa..kan aku dah cakap tadi.aku tak de kawan kat rumah.kucing kat rumah aku ni dah pelik tengok tuan dia bercakap sorang-sorang.haha
tak de la.dah memang aku suka..nak buat macam mana.nama pon hobi pelik


lain-lain insan terpilih :
1.kamil
2.apit
3.panda~*panda yang tahu berblog* =p

________________________________________________________________________


selamat hari raya korban ya!!

masa untuk makan lagi.. :DD

p/s:cik azie.time kasih atas kad anda.hihi



6 comments:

  1. touching jgk aku bace..tapi aku sedey kau x skekan aku :C

    ReplyDelete
  2. ohh..psl laki gmok tu ehh??dah mmg btol pon..tp statement to khas calon bf aku je..hahaha

    ReplyDelete
  3. "zam (hamek ko)"
    apekah maksodnye...adkah kamu mmg suda geram same haku...hahaa

    ReplyDelete
  4. hahaa..sje je..gimmick sket..hoho

    ReplyDelete
  5. ler...ain pun ade blog ke.
    keh keh
    aku pun suke cakap dengan kucing gak!

    btw ni aku z*r**n tau! :)

    ReplyDelete
  6. aaa..z*r**n ke..huhu

    yes~ade gak orang same dengan aku..hahaha

    ReplyDelete