Sunday, March 1, 2009

aku cukup lemah

alahai.

perlu ke menambah kenalan melalui internet?

aku lemah betul bila ada orang nak berkenalan ni.lagi jenis yang baik2 gitu.aku dah la tak reti nak treat strangers.wahaha.

kalau dekat blog lain cerita lah.untuk berkongsi pendapat ke hape kan?kan?kan?

ok.aku mengarut sebenarnya

sebenarnya aku nak teh tarik.wooaa.teringat dekat ain amin lagi.budak itu suka teh tarik.ciss!


akhirnya aku menge-pau vico rumate nad dan menambah nescafe secukop rasa bagi mendapatkan efek2 berjaga malam kerana tak siap kerja lagi

padan muka!!buat kerja last minit lagi.


4 comments:

  1. kat sini hari2 aku bantai teh.. tak teh tarik, teh ais,
    hadoyai.. gmuk aku gini..
    pnuh susu pekat dlm diet seharian..
    haha.. saba mami, sy sentiasa menyokong anda.
    selamat menyiapkan kerja. =)

    ReplyDelete
  2. aku dah dapat teh tarik da.even tak tarik tp lemak berkrim tetap ade.wehuuu

    ReplyDelete
  3. jgn2! jgn percaya ap yg kau jumpa kt internet.
    haha. mereka semua akn mnyusahkan kau nnt.

    lg stu, teh tarik amat enak apabila diminum kala hujan sambil menghisap sebatang rokok. haha.

    ReplyDelete
  4. ye afiq.hehe.mmg tak pernah percaye pon.

    oh.aku minum mase ujan.best gila.tp xde rokok la.hahaha

    ReplyDelete