Wednesday, March 18, 2009

bulan penuh rahmat . wakaka

halo..

dah lama tak post entri.

aku bukak page ni pon tak banyak perubahan.rata-rata sibuk agaknya (aku dengan mid sem test) tapi aku boleh main pet scociety lagi .ape kes??

haih2

memang la tak sedar diri.dah la sekarang tidur tak tentu hala. *bukan merata2* waktu tak tentu.
esok ada test terakhir lepas tu tinggal nak selesaikan subjek universiti je..

tengok-tengok lagi 3-4 minggu nak final.waaaaa

ok2..cukup sesi merungut.

sebenarnya ini entri perasan-tan-nak-meroyan dari aku. orang yang lahir pada bulan ini *bulan penuh rahmat la katekan* pun boleh sama2 perasan.

karut.karut.karut

sebenarnya aku punya birthday bulan ni.hehe.ain pon same.
ini apa yang aku dapat dari fesbuk tentang manusia lahir bulan mac.anda2 boleh nilai sendiri .

MARCH Birthdays:

.Attractive personality. -no komen

.Sexy. -mak aih .no no no~

.Affectionate. -mungkin

.Shy and reserved. - yeke?? XD

.Secretive. -sikit2

.Naturally honest, generous and sympathetic. -no komen lagi

.Loves peace and serenity. -hooo yeahhh

.Sensitive to others. -sangat3.dah kata aku kuat emo

.Loves to serve others. -best tau

.Easily angered. -sangat.sape kacau tidur aku siap la

.Trustworthy. -bagi aku 1 juta aku tak usik.betul.cuma aku amek komisen simpan kat asb.hehe

.Appreciative and returns kindness. -orang berbudi.kita berbahasa.chewah

.Observant and assesses others. -sikit2

.Vengeful. - heaven yeah!! *gelak keji*

.Loves to dream and fantasize. -isk.tu hobi tu

.Loves traveling. -kalau lah ku punya wang~ huuu

.Loves attention. -siapa yang taknak?

.Hasty decisions in choosing partners. -apa ni?

.Loves home decors. -tengok la betapa aku obses dengan pet society

.Musically talented. -erk?tidak!

.Loves special things. -ape ni?

.Moody. -sangat


amacam? perasan-tan-nak-meroyan bukan? XD


sesi terlebih berfikir bersama ain:kenapa tak pernah ada orang buat macam ni ikut kalendar Islam yek?

ps:terima kasih kepada yang mengucap selamat.aku sayang pada kamu semua!

2 comments:

  1. muahahahahahaha....
    *rase gelak tak berhenti*
    tapi ade jugak yg aku tak berapa paham..
    bahasa inggeris tinggi sgt kot..
    haha..=)

    ReplyDelete