Monday, March 9, 2009

aku lupa agaknya

perhatian:entri ini terdapat unsur2 pengotor.sila abaikan.

oh

selamat pagi dunia~

sepatutnya aku harus bersyukur sebab aku masih hidup lagi hari ini.

sambil2 tu aku ucap lah Alhamdulillah.. *lagu Raihan??*

itulah yang selalu di ucapkan ketika baru bangun tidur. tak pun semasa solat subuh.

tapi sekarang aku tidur pon tak nak bangun apekejadahnye?

dem yu!

oh.oh.oh. (ape kes minah ni)

aku menyesal kerana teringin makan maggi goreng serta teh tarik tadi.perbuatan tersebut telah menyebabkan aku melahap tengah2 malam.

hajat di hati nak berjaga malam.kesudahannya memang terjaga sangat aku malam ni akibat senak perut tahap petala kelapan.

nak belajar satu kuman pon tak masuk

kesudahannya aku tadi tadi rasa macam nak muntah dan terkentut2 oleh kerana angin yang berlebihan dalam badan dikala malam2 yang sejuk tadi.

aku lupa agaknya..

aku ada test membunuh rabu nanti.

heaven!

3 comments: