Thursday, March 12, 2009

testing..testing..

ohh..

ini bukan entri pasal sound check ye rakan2

aku cuma nak bagitau jadual minggu depan aku.

aku bersyukor sangat test calculus tu batal..tapi tadi aku dapat berita baik ada lagi test c++ kamis ni.

haila..haila..

jadual minggu depan

senin - ada tutor ASB (asas sains bahan ) untuk dua minggu yang perlu di siapkan.
- test ASB
- lab ASB
- (hari ASB sedunia apa ke?)

selasa - oh.ada test Calculus

rabu - lab membunuh C++ tambah lagi tutor tahap Hitler

kamis - test c++ kegemaran ramai~~

.:TAMMAT:.

oh.sengsaranya minggu depan wehhh

dan minggu ni pulak (esok) minachi pakar gigi sedunia dari india tu pulak balik.

.tahniah.tahniah.

.gongxi gongxi.

dilemma+tekanan aku di buatnya

oh lala~ <--ayat ini sebenarnya ayat aku untuk mengganti keluhan. hehe

2 comments:

  1. aku pun tengah tension gak do, banyak gila babi ASSignment!

    ReplyDelete
  2. weyh aku ni joe ko xde shout ke?
    bru nk promote blog aku hahahaha

    http://size-j.blogspot.com/
    http://budakblink.blogspot.com/

    ReplyDelete