Thursday, February 26, 2009

high school thing-y


gambar tema untuk n3 kali ni
*aku rindu sama budak ini*


baru-baru ni aku selalu sangat wish birthday dekat schoolmates aku. tadi aku baru je wish seorang senior perempuan.dia ni (kak yan) aku kenal sebab main netball.terror tau.

lepas dari kejadian tu aku tetiba rindu pada zaman sekolah.ramai sangat kawan.seronok betul!.

pagi-pagi buta tu jugak (pukul 4 pagi) pergi cari album lama.tak banyak sangat gambar yang aku tangkap masa zaman sekolah tapi cukup dah buat aku rindu dengan semua kegembiraan yang aku lalui sepanjang zaman sekolah.

sanggup tu pergi scan gambar-gambar tu.hehe

rindu~~

zaman f1 lawak.kelas aku kelas budak2 nakal.suka buat bising.tag team dengan kelas sebelah.yang amek bahasa jepun memang bising.kena denda dengan cikgu boleh buat muka selamba lagi.

hehehe *sengih2*

masa aku f1 aku baik dengan senior.ada lah kakak2 f5 ni.dan masa tu juga aku belajar langgar peraturan sekolah.

escape tak turun surau lah (kena rotan oo), kena panggil pergi bilik mt (majlis tertinggi pengawas) lah.kes dengan pet-brother aku yang selalu turun kelas aku. aku tau budak kelas aku sampai dah naik muak..macam-macam jugak masa form 1.

masa f2 pulak zaman aku mencari kawan.ni memang aku ingat sampai bebila

setiap kali bila aku tengok gambar ni aku jadi pelik.eh.aku kelas pertama.(bukan nak bangga tau) aku jadi pelik sebab kenapa aku boleh masuk kelas first masa form 2.sedangkan aku pemalas.

bila aku ingat balik rupanya masa akhir tahun form 1 aku pernah kena pulau dengan kawan2 aku sebab ..hehe.adalah~~dan menjadikan aku keseorangan dan menghabiskan masa dengan belajar (gila nerd~~)

masa f2 lah aku jumpa kawan2 aku yang aku kawan sampai sekarang~tu pun dah nak akhir tahun dah.sebelum tu aku ade lah rapat dengan geng2 lain.






ni rakan aku sampai bila2

alamak.hani nanoe dengan daia takde.










selain tu, ada jugak kena dengan senior sebab aku dikatakan terlalu rapat sampai melupakan jurang senior-junior. <---aku mudah lupa diri . hahaha

aku baru sedar bila aku terima surat berdakwat merah.hehe.benda tu ajar aku supaya hormat orang lain biarpun beza 1 setahun je :) kalau ada sesiapa yang ada kaitan terbaca, no heart feelings eh~

masa f3 dengan f4 pun best juge~ walaupon konon2 cuak dengan pmr, aku tetap ligat main netball la, join kedet polis lah campinglah.itu lah ini lah.nasib baik la result pmr pon ok (f4 tak ok la tapi).hehehe.
aku suka aktiviti lasak.aku enjoy kawad.<---??aneh

dan juge netball ~


f5 juge aku lupe diri.insiden yang lebih kurang sama juga berlaku.kena pulau juga.memula aku melupakan kejap kawan aku yang sedia ada dan baik dengan orang lain. bila dah susah baru reti nak balik kat dorang.

masa tu aku heartless.tak tau yang dorang marah dengan aku, dah lama tu baru tau.hahaha.

lawak je.

yang pasti nye kami semua baik sampai sekarang.both sides.kira ada lah jugak hikmah dia kan.aku ada ramai kawan rapat~~

yang pastinye aku ingat semua tu sampai bebila.hahaha

isk.tadi beriya nak tulis pasal zaman sekolah.tapi ape yang aku ingat sikit je.memang lah dah nyanyuk. (dah regret semua megi yang di makan dolu2 kala.hahaha)

rindu pada baju sekolah.waaa~~aku tak percaya aku buat statement ni. banyak uniform tau sekolah aku

ni uniform ketua dorm dengan pengawas (mpp)



ada baju warna hijau muda untuk pengawas perpustakaan




















ni baju outing~

baju rasmi sekolah aku
selain baju batik biru gelap tu :)











ni baju biasa la kan~




















ni baju pakai hari jumaat.
ain, ko comel jugak dalam gamba ni.









hari rabu pulak aku kena pakai baju kadet polis~

oh.baru aku teringat, masa aku jadi ketua dorm.semua takut dengan aku bukan sebab aku bertanggungjawab/tegas/skema la..bla3.

tapi sebab aku kuat mengamuk dekat dorm.hahaha.baran tu tak bole kawal langsung~(mentang2 ko paling tua.hemeh2)

lagi2 bila ada benda kacau tidur aku. :p (sleeping beauty.hahaha!) dan sakit hati dengan announcement mpp bila aku dah lambat

contoh berbunyi:
.dalam kiraan 10..9..

hahaha(ye aku tak suke mpp.lalala~)<--jahat dan aku muka latecomer.hihi.tukang demerit markah rumah sukan~

rindu..

apa yang dapat ubati rindu aku..cumalah gambar-gambar itu.

oh.tak lupe.rakan2 juge :)


ps:share lah dengan aku apa benda yang macam2 korang pernah buat masa sekolah dulu

9 comments:

  1. entri pasal high school.

    malas aku nak tulis. kang smpai esok aku tak abis tulis.

    muka kau zaman tu bapak childish gila. padahal beza baru bape tahun je. hahaha

    ReplyDelete
  2. aku pun benci gila countdown tu..cam sial je...nanti aku turun ah!!!!

    ReplyDelete
  3. ni ringkasan je apit.mcm ape yg terluah je la.hehe.ko nk ckp muka aku comel la kan?hahaha

    z,wah.kat tmpat asrama ko pon ade?excited aku.hahah

    ReplyDelete
  4. AKU BENCI ENTRY KAU NIH!!!!!!!!!!
    REMOVE GAMBA AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    aku mara ni mami.. aku mara..
    hahahahahaaha~
    (huduh la we..=p)

    ReplyDelete
  5. dulu kanak2 ribena...
    skang akak2 banana....haha

    ReplyDelete
  6. weh.. naper kiter nyer conclusion dekat2 seruper..
    xsamer tp hampir seruper..
    ak nyer cherish everything.. ko suh share..
    huahuahua..
    aperkah malam tu kiter berpikiran dengan synchronize?

    ReplyDelete
  7. ain,
    mne de huduh~~

    ok je.pnt aku scan gmba ni.. :(

    zam,
    rebina sedap gilaa ok

    psenk,
    ntoh.aku pon xtau

    ReplyDelete
  8. comel betul.. aku nak upload gamba sekolah jugak lah! XD
    tapi macam takde je.. kene cari balik n usaha scan haha

    ReplyDelete
  9. go rin.aku tak sabar nak tengok gamba ko pulak :D

    ReplyDelete