Sunday, February 15, 2009

rojak

wahhh..~~

tetiba dah tengah bulan febuari..


.hai.

.hello.

.salam.


aku gila lama tak post entri. sedangkan banyak sangat benda yang jadi sepanjang aku tak menulis ni~

yang baik, tu memang bagus..

dan mesti la ada yang buruk juga kan.

aku tahu.mesti semua tu ada hikmah dari-Nya.. :) *gila positif habis ni*

cuma ada beberapa je yang aku nak tulis kat sini (macam la orang peduli) biar lepas ni alu baca balik, aku boleh flashback, ambil iktibar. hidup tak semudah yang kita sangkakan. senyum walaupun tak semua benda manis.

*sengih*
___________________________________________

1. belajar

belajar memang payah. aku ingat belajar kat malaysia senang. kita dengan kita-kita je.semua orang malaysia.eh.bukan.lebih spesifik lagi orang melayu la .seronok KOT.

tapi ntah lah..

aku gila-gila mengumpul semangat nak belajar sem ni akibat result sem yang sungguh cemerlang..
tapi banyak kali kecewa.

ntah kenapa aku sering dilupakan (konteks dilupakan ni merangkumi pelbagai pekara)


mungkin sebab aku tak sepandai mereka.

tak sepadan dengan mereka

yang sentiasa kemas dan rapi.

kalau nak dibandingkan dengan aku yang selekeh ni memang jauh beza kut.

tak seramah mereka.berbanding aku yang jarang senyum ni.

hemeh2
*gelak jahat*

paling sedih bila aku yakin tak ada kelas rupanya ada kelas ganti.aku ni sangat la tak update.sebab aku tak banyak ambil subjek sem ni.sebab aku takda lah bijak pon.dan aku pulak menumpang dekat bilik orang yang sememangnya jauh dari kolej mereka.banyak kali dah jadi macam tu.mungkin aku yang meminggirkan diri kot.aku pon berat mulut sangat.sampai di lupakan..

ha ha ha .kasihan diri ini.

pathetic

tak apa lah kalau tak da kawan kat sini, at least aku masih ada nad. mus pun selalu datang jenguk. rakan-rakan pasum aku ada lagi. rakan-rakan sekolah aku pon ramai.walaupun jauh.buat apa aku nak risau. internet kan ada.


aku katakan pada diri sendiri:ain boleh berdikari <---poyonya lah hai.

_______________________________________

2. karma

aku gila percaya pada karma. pernah kena kot kat aku sebijik apa yang aku buat dekat orang lain. kan ke Tuhan tu Maha adil. benda ni buat aku terfikir balik. eisyhh.aku ni jahat. pernah dump orang. takut kalau mus dump aku pulak.

waaaa..

takpe2.aku cuma boleh doa je. isk..mengarut apa aku fikir pasal relationship dalam entri ni.tak seswaiiii!

tapi tu memang apa yang terlintas dekat fikiran aku.

buat orang-orang yang aku pernah buat salah ,

.minta maaf.ikhlas dari hati. :)

______________________________________

3. complicated

kenapalah aku suka sangat fikir lebih??

kenapa??

kenapa????

pernah sekali aku ponteng 1 kelas semata-mata nak buat assignment yang sangat-sangat simple tapi aku fikir compicated sangat-sangat.tension aku di buatnya.dapat siapkan sikit je.

tapi..yang tambah sakit hati bila aku nak transfer file tu tetiba hilang.

.kosong.

sama macam otak aku masa tu.lama lah jugak aku tenung pc tu.dalam 15 minit kut.otak tiba-tiba jadi malfunction.sakit sangat.

sakit hati

sakit otak

sia-sia.

mungkin Allah nak bagi pengajaran kat aku. suruh ingat dia banyak-banyak. mengucap banyak.

bila aku fikir balik, kerja yang aku buat tu tak berkat kut..

*sigh*

________________________________________

4. rakan-rakan

kebelakangan ni memang ramai kawan sekolah menengah aku yang bakal/dah fly.

bila masa dah singkat.baru lah aku sibuk nak habiskan masa dengan diorang. ahh..derhaka betul aku ni.dah jauh baru nak terhegeh jumpa.rindu zaman sekolah.serius.kalau ulang balik.mungkin aku akan jadi lagi jahat kut.hahahaha.tak betul.

rindunyaaaaa.macam lah tak boleh jumpa lagi.

cakap pasal fly ni.hmm.(sama macam entri ain amin)

kebelakangan ni aku macam nak sangat hantar kawan-kawan.tapi bila aku suarakan hasrat nak ke klia tu.mak mesti tanya,

"Ain bila nak fly??"<--soalan cepumas

aduh.pedihnya soalan tu.tak mungkin kut.

tak mungkin

.noktah.

_______________________________________

entri ni memang sangat tak berkualiti (macam la pernah berkualiti). isk.macam rojak. ni semua wireless punya pasal.asyik takda je :(

takpe.aku baca sendiri cukup.

sekadar pengajaran untuk diri supaya jangan ulang yang tak best tu.

_______________________________________


p/s:aku rasa aku dah tangkap cintan dengan david cook la.macam mana ek?

4 comments:

  1. tapi david cook aku punye!!!!!!!!!!!!!!
    aku minat dulu!!!!!!!!!!!!!!!!
    tak nmpak aku beli cd die instead of boleh download??
    takmo la amek bf aku!!!!!!!
    ingat karma ye mami.. nanti org amek mus =)
    haha. ngong~
    well, tabahkan hati, tingkatkan iman.
    heeeeeeee~

    ReplyDelete
  2. ain..

    david cook kita bole kongsi~~bwek!

    ohhhh..david cook..masak la untuk aku.hemeh2

    ReplyDelete
  3. masak?
    baek aku doa die nyanyi tuk aku..
    walah~~~~

    ReplyDelete
  4. yelah.dah dia nyanyi tu kre mskkan la.name pon cook kan~

    hehehe

    ok.aku ngarut.

    ReplyDelete