Friday, January 9, 2009

susah

dah mengjangkau ke umur 20 ni, baru aku sedar...

susah betul hidup bila dah jadi orang yang meningkat dewasa ni..


*keluh*

*

* <--ruangan ini anggap ajalah aku tengah serabut

*

*

masa-masa macam ni lah, semua jadi tak kena..

dem.dem.#^%$(%&%$^%#


ingat tuhan ain...

aku tak sangka benda-benda macam ni akan jadi serabut.

semuanya pasal..

academic-antara harapan mak ayah dengan kemampuan diri sendiri (pedas siot statement aku tak berusaha bersungguh-sungguh tu psenk, aku ingat sampai mati) tapi aku dah maafkan ko.jangan risau~
nak belajar pon susah....

kawan-aku sangat tak reti berkawan.
bila dah rapat dengan orang tu, aku akan end up overthinking yang aku sebenarnya takut sakitkan hati mereka-mereka ni.sorry la..

perhubungan -aku dengan orang lain:oleh sebab aku seorang yang introvert.
ish..serabut la

pasal masalah yang aku rasa tak patut pon aku fikir-hakam<----serius aku tak faham tapi aku cuma nak tau benda betul je.nta.biarlah.bodoh namanya kalau fikir pasal benda-benda macam ni

duit,duit,duit,duuuuuuittttttttt-macam mana nak elak dari menyusahkan mak ayah??padam muka aku yang terover independent ni.(perasan siot)

confidence-banyak orang taruh harapan pada aku.tapi kenapa tak confident dengan aku??


rasa macam nak nyanyi lagu Avril-complicated je (sumpah tak lawak)

cukup.setakat tu je ah tekanan untuk hari ni.sambung lain hari pulak.aku nak gi baca komik lah

11 comments:

  1. tawu x..
    (bkn nk tmbah serabu ain k..ini bnd btol)
    huhu..being at age of 20 sgt la mess..
    sgt byk probs
    sgt byk dugaan
    sgt byk perubahan

    mcm sumer bnd pon nk dtg mase umo 20
    ..sgt la tensyen being 20..
    tabah k..
    prepare urself btol2
    jgn tsalah lgkah

    love u sis!

    ReplyDelete
  2. adeyh takot nk 20 huhu...
    anyway, btol...sabar2...igt tuhan...

    jap is it just me yg x nmpk or ko nye entries mmg xde date?

    ReplyDelete
  3. aien...
    sorry~
    yet i dont regret it!
    (ak jahat)
    da2 le pasal hakam tuh~

    ReplyDelete
  4. farain ahmad fuad,
    aku mcm nk kate, i'm here for you but sounds so geli. so, hmm.. papepon, jgn lupe aku ade. tak kisah la 4 what, but ade org yg near you. hmm, sume ade masalah ke ble da 20 kak ale'? hurmm.. seram arr..

    ReplyDelete
  5. huhu..
    ain amin..bkn nk tkotkn u guys taw,tp bnd tu mcm btol la jugak..
    most of my frens ckp mcm tu..
    its like THE TURNING POINT of ur life..

    btw,i know u guys r strong enough to face it.
    just prepare urself well..
    hehe.
    jgn collapes cam kte k..

    u can girl!

    ReplyDelete
  6. haah laa...entries aku xde date la..

    ain:aku terharu~hehehe

    ReplyDelete
  7. hmm..(tetbe tringat kak ale jadik naqibah aku dulu)
    hahahahahahahahaha
    mami: hehe~

    ReplyDelete
  8. jom nyanyi Complicated!

    "Why do you have to make things so complicated?
    I see the way you're acting like you're somebody else,
    making me frustrated!
    Life's like this,
    and you fall and you crawl,
    and you break and you take,
    what you get?"


    (malas nak nyanyi sampai abis, harap anda terhibur, sekian.)

    ReplyDelete
  9. time kasih daun keladi z.hahaha
    aku terhibur

    ReplyDelete
  10. ain..naqibah?
    huhu..kisah silam tu..
    *seram secare tibe2*

    ReplyDelete