Monday, January 12, 2009

no monday blues~ yeahhh

selamat hari isnin..

hari ni aku sungguh gumbira.sebab semalam aku dapat tidur awal.(pkol 2 lebih kira awal tak??)hehehe

aku dah set jam handphone sebelum pukul 10 lagi sebab sedia maklum aku mesti akan snooze jam 2 3 kali.hehe.

namun pekara yang lebih baik berlaku..aku terjaga lebih awal.pukul 8 lebih macam tu la..tapi lepas tu tidur-tidur ayam.kaki tidur macam aku memang susah nak terpisah dengan bantal.anak dara pemalas!

aku bangun pada masa yang ditetapkan. terus mandi.sejukkk.balik dari mandi nad dah terjaga.

"awalnya ko bangun?"

aku senyum sejuk2 (?!?bahasa apa ni?)

kira bagus lah ni.minggu lepas aku tak pergi langsung kelas subjek ni.(rujuk entri please)

lepas tu siap buat breakfast lagi.wahh..semangat sangat ain ni.aku pun pelik dengan diri sendiri.haha.tapi air takde pulak.lepas bersiap kami turun ke kafe untuk membeli air.jumpa pula apom dan muk sedang breakfast.

bila aku datang nad menjerit suka.

"ain!!ada orang nak hantar kita~"seronok betul nad.aku pun seronok la juga. Allah dah permudahkan jalan aku nak menuntut ilmu (bunyi macam poyo je ayat ni)

Alhamdulillah..

sampai je kelas, seronok bukan main (maklumlah, 1st class.hee~) semua coursemate aku pandang macam tak pernah jumpa.hahaha.dan lagi 1, mereka dah siap dengan lecture note.aku sorang je takde!waaaa~

tulah ko..padan muka.sape suruh tak datang kelas.

takpa2.aku boleh guna kertas lagi.

habis kelas aku pergi amik notes dekat fakulti biomed dengan nad.habis kelas tuk hari ni.haha.

lepas tu aku teman nad beli barang.balik tu berhimpit dalam bas..haha.berjalan dalam hujan renyai.seronok gelakkan orang yang sersangkut dalam jam.hehe :D

penat, tapi taknak tidur takut malam nanti tak boleh tidur, aku baca Twilight Saga, new moon.sebab dah tak tau nak buat apa.baru terfikir, eh.boleh online lahh..hahah

pergi mandi,

basuh sportshoes, lepas ni baru best pergi kelas.time kasih nad sponsor sabun. :D

dan aku endup disini semula.siap ade bunyi gendang cina lagi -_-

dah la..nak pergi belajo la.

"Ya Allah, Kau permudahkanlah jalan bagiku untuk menuntut ilmu dunia dan akhirat serta kau tempatkan lah kami dalam golongan orang beriman.amin~"

ps:banyak sangat fikir masalah (entri lepas) menyebabkan jerawat(s) tumbuh dekat dengan ubun rambut.bila pakai cekak tak pun serkup mak aihhh..sakittttnyaaaa~


bai.bai

6 comments:

  1. tumbuh jerawat?hari tu aku jmpe gee muke die pun tumbuh jerawat..kebetulan kah?

    ReplyDelete
  2. aaaahh ko..obses sgt dgn gee..aku report alia br tau..kawin jelah dgn dia..hahaha

    ReplyDelete
  3. huhu..
    selepas kater2 berbiser ak ko g kelas.
    Alhamdulillah~

    ReplyDelete
  4. congrats! huhu
    sure mcm sme org pndg ko ble msk lecture...ala2 bella ahaha tang!

    ReplyDelete
  5. aku bkn nye g klas sbb ko marah aku..mmg aku nk g pon.perasan~hahaha

    hani.memang tang~

    ReplyDelete