Tuesday, January 13, 2009

ini sewius~wonderpets

harini kelas berjalan lancar.cuma ada 1 kelas yang dekat atas bukit tu tukar tempat sedangkan aku dah kat atas bukit.haih2.nasib baik aku tak mendaki tangga lagi.

yess~lepas ni dah tak payah mendaki lagi untuk subjek tu.hehe.

Alhamdulillah~


hari ni ade 1 subjek u 2 jam. dan subjek tu memang la sangat boring.aku nak dengar pon tak boleh sebab orang lain bising dan orang yang mengajar tu punyalah berbisik-bisik.(ini bukan alasan okay?)hahah

akhirnya aku endup bergossip dengan coursemate aku.echot.hehe

echot ni dulu budak pasum jugak, tapi aku tak berapa nak kenal dia sebab aku ada geng aku sendiri tapi tiba-tiba dia ade buat evaluation pasal diri aku dari pengamatan dia.

dia kata (lebih kurang),

aku paling senyap
aku jarang bercakap
aku SUSAH nak senyum
aku kalau gelak pon SINIS2 je <----ini paling pelik.dia tak pernah nampak aku gelak sampai menagis kut.hehe
aku ni dok diam je

senang cita aku ni senyap lah..hehe

senyum je aku dengar.tak de lah aku marah pun (tak marah langsung.cuma gelak dalam hati je.hehe), sebab benda tu dah banyak kali aku dengar.hehe

dulu aku jadi pembantu pelajar mase junior pasum pun ade orang tegur

"orang tengok muka awak boleh jadi lagi sakit tau.bukan lagi elok" sebab masa tu aku biro kebajikan yang sepatutnya treat orang yang sakit. haila~

"cubalah senyum sikit, ni muka masam aje"ni pon banyak kali juga la orang pernah cakap.

tapi bila aku senyum pulak (siap melambai-lambai lagi tau masa tegur orang) , ada orang cakap aku punya senyum plastik, macam tak ikhlas, terpaksa, tak pun bajet comel (jeles la tu aku comel) tak pun orang tu buat-buat tak nampak aku...isk2.sedehnya.

aku terfikir...

gigi aku ade terselit cili ke sebab bila senyum orang buat-buat tak nampak?

3 comments:

  1. kite same la..orang pn ckp aku senyum x ikhlas..tapi lagi ramai cakap senyuman aku manis la..heheh

    ReplyDelete
  2. kamil, nak perasan g kat blog sendiri.hehe

    ReplyDelete
  3. ain senyap?pemalu?tak byk ckp??
    sila duduk se'lab' dengan beliau.
    jangan salahkan beliau sekiranya korang pengsan dengan lawak/kebisingan/percakapan/kelakuan oleh beliau.
    ahaha~

    ReplyDelete