Friday, January 30, 2009

buat teman2 diluar sana :)

entri kedua malam ini.bertemankan semug milo ais yang aku buat tadi.

he he he


dan hujan renyai-renyai luar sana.(sedap gila kalau tido ni)

aku tengok blog orang tadi (masih tengok) perempuan jomblo nama blog ladynoe nama penulisnya.best jugak.

terjumpa satu entri pasal teman.tertarik dengan video yang di post.

aku nak kongsi dengan teman-teman yang mengenali diri ini.

video pasal tahun baru.walaupun dah dekat sebulan tahun baru lepas tapi aku nak korang tengok jugak!

isk.
rindu la kat kawan-kawan aku.jangan fly dulu sebelum kita jumpaa~ (hani dan amal)

layan weh.fynnjamal nii...aku suka akan dia. *emoticons two thumbs up*





ps:buat teman di luar sana.biarpun tak ramai.terima kasih kerana sudi jadi teman aku :)


rindunya..



4 comments:

  1. fynn jamal!
    saya totally adore dia!
    tp dia dah jadi bini orang tahun lepas.
    oh. hampa!!

    ReplyDelete
  2. dia best bukan apit..??

    ah kau..nanti takkan sara nak bermadu pulak?

    *mungkin dia nak kut?he he he*

    ReplyDelete
  3. ain,

    ish kau. sara tetap no 1!
    rock on!!!
    hahaha

    ReplyDelete