Sunday, July 26, 2009

what a wonder-fool sunday

haih..

sedih do.

sampai sekarang aku sedih..

semangat aku pergi buat homework pasal nak hantar jiran aku tuu..

ajak kawan2 semua, sebab aku rasa jiran aku tu memang semangat dok hantar2 kawan2 kitaorang. *walaupun duit tol dengan minyak banyak aku yang bayar* hahaha

tapi bila masa dia nak terbang, senyap je.tu yang aku dok gebang tu.haha

malam tu aku tak boleh tidur, kenapa aku pun tak tau.takut sesat kot.

dan akibatnya, aku bangun lambat sikit.siap cepat2.dah siap baru mak aku cakap kereta tak boleh guna.

weeeee~~ *gilaa*


cuba iktihar lain.

telefon kakak aku yang sibuk nak jadi model tu.
tak dapat.

telefon pakcik aku,
kalau telefon dia nak suruh buat apa? buntu.tak kan nak suruh hantar pergi klia.lepas tu tunggu aku lagi.dah macam driver lagaknya.baik tak payah.

nak pinjam kereta dari makcik aku,
mak aku macam tak percaya je pada aku.


hahahahaahahahahahahaahha. *menaip sambil emo*


bengang3.


sumpah bengang.


aku tak jangka betul benda ni akan jadi.sebab sebelum tu aku siap pergi rumah jiran aku tu lagi, ambil barang.

boleh cakap dengan dia

"jumpa nanti wehh"

tengok2, tak jumpa punnn.aku dah leleh dah.

akal aku yang tengah emo tu pun fikir; tak apa lah,mungkin dia tak nak kasi aku leleh masa kat klia nanti.

sebab masa amal fly aku leleh.

jatuh la saham aku nanti.nanti nenek dia fikir lain pulak.wakaka!

jiran aku tu boleh wat ayat siot lagi;

"macam la aku tak balik."

bengong, setahun kot aku tak lepak dengan kau.ikutkan setiap ujung minggu kita lepak.haha.


aku tunjuk tanda protes pada semua orang.semua kena tempias aku.akak aku yang baru balik berlatih runaway lah konon2nya, aku marah.adik aku yang pinjam novel yang aku , yang aku tak habis baca bawa pergi rumah nenek aku pun aku marah.padahal sebelum ni ok je.

perangai lama dah muncul.baran!

kakak aku sampai je aku terus pecut pergi rumah nenek aku.semata2 nak ambil novel.bawak kereta macam orang sewel.

entah.

sampai je rumah nenek.ambil buku, salam semua sedara mara yang ada.lepas tu , terus cabut.memang kurang ajar kan?

hahaha

aku tunjuk tanda protes dengan bagitau yang aku nak balik um awal.
bukan aku boleh buat apa pun kat rumah.siap nak balik naik ktm lagi.tapi memandangkan kakak aku dah sampai aku suruh dia hantar.

nak mengadu pada mus.lagipun dah lama tak jumpa dia.maka masa aku berkurung dalam bilik *protes* aku dah rancang dengan mus nak makan luar.dia dekat um.

dalam perjalanan,

hepi.hepi.hepi.


dah sampai, aku tunggu mus,semangat ni.tak nak bukak kasut pun.

tapi,

dikecewakan lagi.


mus ajak makan kat cafe je.sebab acap ajak makan situ.okay, utamakan acap lagi.sukahati.


hahahaha.


bengang tak sudah.tahu tak aku memang nak sangat keluar dengan kau wahai lelaki?


aku dah tawar hati wehhhh.

aku sumpah bengang.lepas tu mus ajak makan di luar memang aku tak nak.tawar hati.

tawar hati mungkin perkataan terbaik hari itu.

kesudahannya, aku tidur awal semalam.

dan

lambat ke kelas pagi tadi. -_-'

pagi2 dah racing kejar bas.dengan mata huduh lagi.tak dapat nak cover guna cermin mata aku.hahaha.teringat pulak masa kat sekolah dulu,

kejar kiraan.

"dalam kiraan 10!

seploh...,

sembilan...,

ahhh..malas ah!

sambung sendiri.

13 comments:

  1. kejam punya mus.
    xpe2 nanti kita makan dua orang kat luar.

    ReplyDelete
  2. hahaha.tu lah.aku tekanan emosi semalam.

    harini pun ada sisa2 lg.hoho

    ReplyDelete
  3. sabar eh
    psenk keeps saying bout you semalam. nampak sangat dia akan rindu kau. =)
    sabar eh

    ReplyDelete
  4. btol kate ain amin. smlm die kateer die sedih aein xhntr die. pstu die kate aein emo2 mse ckp ngn die kat phone. chill2. bule jmpe die agy. die da byk duit da, suro sllu beli tcket balek. hehe

    ReplyDelete
  5. lapan...tujoh..nam..lime..pat..tige..due..satoo!
    *eeekkk..krangg!!* (bunyik paga bwah kne ttup)
    n yg lmbt kne amek name n ketok ktmpi.
    buduh!

    mami, ak mmg nk byr duet mnyak tp sumpah lupe sbb nk keja KTM. bpe ko nk ak byr? sius nh. x men2.

    ReplyDelete
  6. hehe.

    saye sabar .terimas semua. :)

    weda.ngade, jgn nak berkira minyak dgn aku.keluar pun jrg.ciss~ hehe

    ReplyDelete
  7. aku mcm ske pulak sound efek kau tu weda
    nway, aku tringin nk denda org ketuk ketampi dpn aku lagi la.
    haha

    ReplyDelete
  8. palotak ko ain...ko mmg ske tgk..kitorg x ske ketok ktampi...

    mummy...kang kite fly same2..kite g holiday...hahah

    ReplyDelete
  9. yess! aku nak ada sugar daddy la cmni.hehehe

    ah ain!aku tau klu aku kau tutup mata je bagi lepas.org blkg yg kena tahan *konfiden* hoho

    ReplyDelete
  10. sokong pipat!
    haah mami..ain penah ngaku die cian tgok org kne dende
    silap2 bole nanges ko taw!
    hahahaha

    mekcih mi~ halal dunie akherat taw..

    ReplyDelete
  11. dol~ la korang. aku kasi lepas sbb taknak tunggu korang terkedek-kedek abeskan turun 10. ape igt aku tak sampai hati sgt ke?

    hahaha

    weh, aku ade dgr ura2 nak berholiday nih. jom2! kte g pas weda fly.

    g pd pon jadik ar weh.

    ReplyDelete
  12. saje nk kasi ak jeles la 2~
    pd koto la weh
    nk holiday bg berbaloi-baloi (cm iklan celcom blue) ckt
    g pulau kat ganu
    syokkkk!

    ReplyDelete
  13. aaaa..org br msk pt kena blnjaaaa~hehe

    ReplyDelete