Saturday, July 25, 2009

peta google

hari ini hari yang rather panjang.

penat.

boleh tahan (tak tahan sebenarnya) seronok la juga.


esok aku akan ke KLIA lagi.entah berapa kali dah aku pergi sana aku pun tak tahu.

meraikan kejayaan rakan2 yang dah bertungkus lumus belajar.hehe

kalau fikir2 balik, beratus2 jugak lah duit habis nak ke klia je.tak apa.aku suka.itu saja yang aku mampu buat :)

kadang2 mereka ni tak ajak pun, aku yang buat muka tak tahu malu datang.hahaha

selalu aku kesana bersama jiran aku.tapi kali ini, dia orang yang di rai (ya, aku memang batak hantar2 orang ni)

......


dah merasakan ke-looser-an bab2 jalan ni.sebab boleh kata dia yang bawak aku ronda2 sekitar klang dan shah alam

kalau kawasan subang , mak cik aku yang bawa

kawasan k.l, mus dan nad (tapi ni selalu pergi rumah mus je lah) hehe

dan sekarang,

aku kena bergantung harap padamu, wahai peta google.


lepas ini, aku pasti lebih banyak gunakan khidmat kau.


eh..


aku nak kemana je lepas ni? *cakap sorang2 lagi*

.
..
...

bukannya aku ada kawan dah kat rumah ....




......

tak apa.tak apa. *sedapkan hati*

okay2.aku tak habis buat homework cara2 nak pergi ke KLIA ni.nervous2.nanti ada yang sesat ke selatan pulak. (haritu dah ke nilai .hahaha)



ps:pelayan pak li tu mesti rindu aku nanti.dah tak ada perempuan dah yang gelak macam orang meroyan bila datang sana.tak kan nak ke sana sorang2 kut?lagi lah meroyan. :DD



aku rindu pak li punya kopi lahh..weh jiran, sarapan sana lah esok.hahaha. *harapan je lah* aku dah pokai ni.

1 comment: