Tuesday, July 21, 2009

fake

baru2 ni,

kebelakangan ni,

aku dah pandai menipu diri sendiri,

dan orang lain (mesti la)

prinsip dulu "berkata benar walaupun sakit" dah lama tak digunapakai :|

----------------------------------

situasi 1:

kau tak kesah kan aku smoke dalam bilik?
jawapan palsu : oh.tak apa. *senyum fake*
jawapan sebenarnya :aku kesah tapi nak buat macam mana.

alasan : ini pun bilik dia juga.

situasi 2 :

melihat kawan hanyut.
perlakuan palsu : melihat.melihat.melihat.
perlakuan sebenarnya : nasihat.nasihat.nasihat.

alasan : diri sendiri pandai beza baik buruk.aku pun bukan baik nak nasihat orang :)

situasi 3 :

berkata diri telah move on.
perkara sebenar : hahaha!tipu gila!

alasan : tak puas hati pasal benda yang tak pasti *gelak mengilai2 dalam hati*

situasi 4 :

tidak kisah tiada kawan rapat bersama dengan aku
pekara sebenar : aku sebenarnya depress.hahaha.sampai menangis2 tak ada kawan rapat beside me. (loser!).

alasan :tak reti buat kawan


situasi 5 :

aku boleh survive kat sini lagi 3 tahun (kemungkinan besar lebih 3 tahun.dem!)

pekara sebenar : yeah right! kalau aku boleh tak ada nya aku tulis kat sini!!!!!!

--------------------------------------

banyak lagi contoh2 lain yang boleh diguna pakai ye tuan2 dan puan2.tapi aku tengah blank.jadi tak payah la.bukan setel masalah pun.

okeh.cukup mood depress.


senang kan buat alasan??

aku pakar bab2 buat alasan ni.hahaha


hahahah


hahahah


hahahah


*sambung depress*

sekian.tamatlah riwayat ain yang depress.

jumpa lagi bila mood aku dah stabil.yehaaaaaaa~!!

6 comments:

  1. jgn stabil beb
    xelok
    meh g pak li dl
    pekena white coffee
    mesyuarat sket
    YES!!
    ak xdepressed!!
    *tergolong dalam situasi 1 dan 3*

    ReplyDelete
  2. aku dah abes period okay!


    ahh senk.xde beran nk lepak um xya cte laaa

    ReplyDelete
  3. sudahla
    ak xberani ngan pak guard tu je la
    takut lesen ak kene culik~
    bwek~

    ReplyDelete
  4. mamiiiiiiiiiii
    friday ade klas tak? =)
    aku mau ketemu kamu..

    ReplyDelete
  5. ah kau,nak bwek3 plak.


    ain, jooooommm!!

    ReplyDelete