Wednesday, July 8, 2009

gembiraaa

yehh..aku dapat juga cerita pasal kerja.


tadi 2 jusco/aeon aku jejak.aeon au setiawangsa dengan wangsamaju.lalu jusco, lagi2 bahagian supermarket mesti teringat waktu kerja dulu2.lalu food court ingat tempat rehat dengan tidur.hehe.


sebab sekarang mood tengah baik.tengah gembira.dapat jumpa orang tersayang.makan kenny rogers (hasrat tercapai setelah 2 kali mengamuk sakan dengan mus) hehehe.dannnn..

aku berada di rumah.*tak sedar diri esok ada kelas pukul 10.hahaha.tak rancang pun nak tidur kat rumah.tapi bonda (uuu..bonda) kata semua orang dah penat.tak ada orang nak hantar.

tak kisah..asal aku bahagia~


kejap2.nak pergi cari kabel nak upload gambar...


laaa.kabel tak dak.


spoil mood betul lah.!







lain kali lah.tsk!

oh ya!aku nak beli jam .untuk aku yang dah berapa lama tak ada jam ni.huuuu.any suggestions?

3 comments:

  1. nk jam yg cmne???sporty?elegan?sempoi?

    ReplyDelete
  2. xnak sporty sgt..leather ok kut.tp besi pon ok je.aku mcm nk fossil.ok x?

    ReplyDelete
  3. fossil???? kayap~ tp ok je. leather die lg lawa kot. sbb jam besi dia cam girly.

    ReplyDelete