Monday, July 6, 2009

kusut

sudah mula semester tiga.

oh ya, hai , salam

dan aku secara rasminya penghuni halal.wehuuu~


semester ini, harus lebih pandai berdikari. pandai bahagikan masa dan wang.terutama bila aku hilang sumber kewangan semester ini.padan muka.padan muka.main2 lagi


tak apa, benda lepas.kan3?*tiba2 positif pula*


aku tengah kusut sebenarnya ni, banyak yang aku fikir sekarang.antaranya...

minggu tambah dan gugur
sekarang ni tengah minggu add and drop subjek.ada masa 2 minggu untuk tambah atau gugur subjek.aku tengah pening memikirkan patut ke aku ambil subjek yang aku harus ulang dan gugur subjek yang sepatutnya aku ambil semester ni..sebab nak kuatkan basic.hmm

macam mana eh?hmm (lagi)

pening la.lepas tu aku macam takut sangat aku tak boleh bawa banyak2 sangat subjek.nanti terabai pulak.isk.


.2 minggu untuk fikir.kurang 2 minggu tolak harini.

dilema pun ada, aku tak nak la lepas cukup2 makan je semata2 nak grad sama dengan kawan lain.

*berfikir2*

perlu atau tidak saya bekerja??
tiada sumber kewangan, tapi takut pelajaran terabai (aaaaa.asyik takot je kau ni!)

apasal duit gaji tak masuk lagi??
aaaa..ini bukan kusut.ini dah tahap bengang ni..!

uruskan kewangan aku?
baru2 ni aku termakan apa tah sampai aku punya nafsu membeli dan makan sangat tingggii.wahhhh.tak pernah2 macam ni..

takooot.hahaha.

keyakinan diri.

semakin.dan.semakin.fikir lebih.ah..macam tak biasa pulak.haha


............................................................

hidup perlu ambil risiko.kalau tak jadi padan muka kau!wahaha.*pesanan untuk diri sendiri*


selamat menempuhi semester baru kawan2.


moga2 semester ini lebih baik dari sebelumnya..


ps:bila aku nak cerita pasal aku kerja ha?macam tak perlu je?

1 comment:

  1. gd luck mami!
    ak da xde 500m jaoh dr ko nk kasi smgat dr gate ipba~
    *haha.cm penah kasi smgt lak*
    pape pon, GUDLUCK k!

    ReplyDelete