Sunday, April 12, 2009

Diam adalah pintar!


rindunya nak menaip..tapi aku kat johor ni~~



*rindu aku tak??~~i know u wont.haha*


cerita pasal johor aku akan post nanti..



memang record besar la aku tak online dari jumaat malam.semuanya sebab aku ada ain amin dengan aku :DD


betul la kawan itu boleh ganti segalanya....kecuali keluarga la.hehe



dalam kegembiraan aku tu..setan nak jugak selit2..haih..

takpa2..*aku jadi positive gila ni*


aku dah tak nak men-serabut-kelapa-kan benda2 ni lagi.dah penat~

bak kata KRU...


DIAM ADALAH PINTAR!~

fanatik..fanatik..fanaaaaatiiikkk~~fanatik la duniaku~~ok2..ni dah mula meroyan.



tak tau lagu tu..?



boooo~


*gurau2*

sila pergi youtube.hahaha


ececece..poser la kau ain.


i rest my case!.


sekarang aku nak layan jiwang..hehehe



ps:doakan aku selamat pulang esok! tak sabar nak menaip lagi~


2 comments:

  1. hahahah...xtau lak kru ade lirik cm 2...skrg jugak aku google.. :D

    ReplyDelete
  2. ada2..aku dapat ilham dari entri jebon.haha.

    lagu tu old skool kot~ :DD

    all time fav

    ReplyDelete