Friday, April 17, 2009

coffee (alah.kopi la)


.nah aku belanja.hahaha.

baru sekarang ni aku sedar

kopi tu...

membuat aku segar (aku tau banyak caffeine)


tak semestinya sama bagi semua orang, ada yang suka mild.ada yang suka strong.semua ada citarasa sendiri.


tak boleh di tolak, mesti mau!! lagi2 kalau yang mahal gilak punya.haha.sapa taknak kan kalau orang belanja starbuck, coffee bean, gloria jean, dan sewaktu dengannya (banyak sangat yahudi ni!)


boleh diminum bila2 masa.hahaha (ada ke minuman tak boleh minum waktu tertentu?)ok, jangan minum lepas bersukan kot.hahaha


boleh membuat aku ketagih.satu hari tak pekena kopi (yang mampu cuma nescafe je la)
tak senang duduk aku.


bila dah dapat minum tu, fullamak.nikmat do~


ei..macam2 lagi la kopi ni..

aku jugak perasan,

mus ni jugak macam kopi,

pahit,

tapi......

ada jugak manisnya :)


alamak.aku dah lupakan teh o ais aku la.camne ni?


ps:apa aku merepek ni?high.aku bawah pengaruh caffeine.maaf.

9 comments:

  1. pahit tp ada manisnya???

    hahahahahahahahaha....

    bgus2...

    nnti kite lepak strbck ya..lepas hbs exam

    ReplyDelete
  2. woooo.....
    mus ibarat kopi....
    hahaha

    ReplyDelete
  3. weh try minum kopi cap kapal api.
    benar benar kaw!

    ReplyDelete
  4. btol ke kaw apit??aku tak pena rase

    zam, mmg la do..aku nk hari2 kopi :)

    sai, yessss!coffee bean pon jadi la c:

    ReplyDelete
  5. terbayang starbuck's frappucino mocha.. ngan krim diatasnya... oh my!

    ReplyDelete
  6. tu lah...wahhh

    gila terliur aku weh!

    ReplyDelete
  7. klu ak teringat kopi pak li jer~
    huhu
    tambahan perasaan lepak2, kutuk2, kritik2, sembang2~
    pergh bapak besh!

    ReplyDelete
  8. aku baru minum semalam kt pak li..pastu teringat dekat mus *.*

    ReplyDelete
  9. really nice!!! Grettings from Buenos Aires, Argentina!

    ReplyDelete