Tuesday, April 21, 2009

bersalin kulit

aku perhati blog aku ni dah caca marba la,


maka aku buat keputusan nak tukar layout.


bak kata cik Z kita, tukar layout ni seronok juga.

rindu akan warna oren kegemaranku zaman sekolah.nak letak warna tu dalam blog ni.payah la juga nak godek2 setting dia.haha


tapi yang ada warna coklat je.

cet!

*jadi laa warna coklat pon* T.T

mungkinkah aku rindukan diri aku yang girang - gembira masa itu?hahaha..dah mula dah fikir lebih ni..syuh2!

hari ini (semalam) ada dua paper, tinggal 3 lagi.moga aku diberi kesempatan oleh-Nya untuk belajar dan tak mengulangi kesilapan yang sama semester lepas :) *peh.positif betul*

tak nak blank2 dah bila jawab exam!!


buat rakan2 yang juga berperang sama.semoga berjaya!

aku lupa buat enttri good luck wish.haih. :(

ps:aku keluar setengah jam awal masa paper titas tadi.gagal menjadi manusia bertamadun.bwahaha!

2 comments:

  1. siotlah dengki aku dah habis
    p/s: belum habis. tapi lagi satu paper pada hari jumaat tu.. macam.. tak perlu difikirkan sangat lah haha.

    weyh. coffee satu. :) pegi la tido. shuuh

    ReplyDelete
  2. bak mai datang um aku blanja nescafe kt cincau cfe tu.lol

    siot je menganaktirikan 1 paper.haha

    aku baru bangun pukul 4 td.lepas paper titas yg best tu tido tak ingat dunia.haha

    ReplyDelete