Monday, April 27, 2009

bebel2 untuk hari ini #1

hari ini aku bangun awal.

ajaib.memang ajaib.

tapi boleh la kau nak cerita pompam kan sebab kau dah tidur dari pukul 5 petang dari hari sebelumnya.

!!??

gila ahh..tak ingat dunia apa ke kau ni ain?

ei.

ei.

aku ni memang suka salahkan orang/benda lain (dah lama perasan sifat mazmumah ni) dan perbuatan aku kali ni aku tuding pada paper programming aku semalam.memang beeeeessssttttt nak amat.

memang semua soalan boleh jawab.tapi.jawapan memang stok cincai wa cakap lu.tak cukup masa akibat masa telah banyak dihabiskan dengan merangka jawapan.hadoi la..aku hopeless.nak belajar pun dah tak da semangat.

balik dari jawab periksa tu berpoye2 kejap.makan.dan...

tidur..

dengan harapan semua mimpi buruk ini berakhir (gila novel ayat ni)

haih.

tengok2 dah pagi.sori ain aku tak on9.kesian kau. :((

paling seronok bila aku dapat tahu orang kata aku punya pipi dah naik.mungkin mereka amat merindui aku.haha.seluar pun dah tak payah pakai tali pinggang lagi~

chait!

banyak betul beza sejak dah tak ada kelas ni.selalu aku akan jalan balik ke kelas atau pulang sekurang2nya sekali.sekarang ni nak pergi bangunan peperiksaan pun naik kereta, apa kes?

gemok punya budak.

dah la, aku nak makan (timing baik betul)

babai

4 comments:

  1. haha. gemok itu bagus. ak mahu gemok. haha.

    ReplyDelete
  2. hahaha.manusia kan tak pernah bersyuko.hehe

    ReplyDelete
  3. GEMOK gila kau! serius aku tak tipu!!

    ReplyDelete
  4. weh ain.cakap aku GEMOK.kau LAGI GEMOK.hahaha

    ReplyDelete