Thursday, May 7, 2009

t*hi punya firefox.aku penat buat benda ni 2 kali tau

penat.aku jawab tag ni dari bawah.pelik je.hahaha

001.REAL NAME : Farain binti Ahmad Fuat


002.NICK NAME : ain, mami, ain ahfu.

003.AGE : 20

004.ZODIAC SIGN : pisces

005.MALE or FEMALE : female

006.ELEMENTARY : tadika wonderkids

007.MIDDLE SCHOOL : sekolah kebangsaan (1) jalan meru.klang.semua adik beradik aku sekolah situ

008.HIGH SCHOOL : sekolah menengah sains kuala selangor

009.COLLEGE : UM.tempat kejatuhan aku.hahaha.

010.HAIR COLOUR : hitam

011.LONG or SHORT : sederhana

012. Loud or Quit : tengok mood

013. Sweats or Jeans : jeans

014. Phone or Camera : dua2

015. Health Freak : aku cerewet sikit kalau bab makanan.aku nak makan makanan sihat.fastfood bila tengah tak betul.aku anti minyak.mama kata aku ni kecoh lebih.hehe

016. Drink or Smoke: no no no noooo

017. Do you have a crush on someone : takda.pelik tak?tak kan?

018. Eat or Drink : both.kita hidup untuk makan!hahaha

019. Piercings : ada

020. tattoos : say tak nak!

021. Social or Anti-Social : sosial dengan yang kenal sahaja.

022. First Piercing : mak aku kata aku sibuk nak tiru akak aku tindik.akibatnya satu mall tu dengar aku meraung.hamek kau!

023. First Relationship : form 2.isk3.terasa bodoh je masa tu

024. First Best Friend : ada seorang masa aku tadika yang aku nak sangat jumpa dia.aku tadika cina.maka susah nak dapat kawan melayu.dia wirawati aku weh!

025. First Award : anugerah pelajar contoh masa sekolah rendah.naif.sungguh (wakaka!)

026. First Kiss : dengan ayah aku kot

027. First Pet : banyak sangat la.

028. First Big Vacation : tak ingat.

029. First Love at First Sight : hehe.adalah~ rahsia.nak tau mesej aku

030. First Big Birthday : aku malas nak fikir.haha

currently...

031. Eating : alamak.tadi aku makan 2 senduk nasi bersama lauk sambal ikan bilis yang hampir sama banyak dengan nasi.kangkung goreng.kepak ayam 2 (ke sebenarnya 3?).roti butterscoth 2 keping.dan emping yang banyak gila.perlu ke makan lagi?

032. Drink : ribena.ada orang minum ribena aku yang aku minum tak sampai separuh dalam peti ais.warghhhhh!

033. Excitement Level: kosong.aku tengah cari mana excited tu dah pergi

034. I'm about to : garu kepala lagi

035. Listening to : superhuman! aku cair wehhhhh. *tiba2 je*

036. Plan for today : walaupun ini dah penghujung hari, semoga hari ini lebih baik dari semalam

037. Waiting for : mesej seseorang.*teet!*

038. Energy Level : penuh dengan tenaga yang bakal bertukar menjadi lemak.aku perlu jog.kritikal

039. Thinking of Someone : mesti.memikirkan punca pergaduhan.haih

040. Want Kids? : walaupun aku bukan la a big fan of kids like other girls, tapi aku tetap nak anak tau

041. Want to Get Married? : nak la!

042. Careers in Mind?: jurutera.jurutera.haha.apa yang seronok sangat aku pun tak tahu

Which is better in the boy/girl you like..

068.Lips or Eyes? : eyes.aku tak suka bibir sebab banyak bibir lelaki (mus pon) hitam sebab rokok.benci!

069. Romantic or Funny? : dua2.aku tak kira!

070.shorter or taller : taller.ikut sekarang la

071.Protective or Caring? : aku tamak.maka dua2.hahaha

072. Romantic or spontaneous : depends

073.Nice Stomach or Nice Arms? : aku tak kesah la

074.Sensitive or Loud? : ntah

075.Hook-up or Relationship? :tak suka.

076.Trouble Maker or Hesitant? : hesistant.aku ni selalu timing tak betul kalau buat jahat.maka teragak2 sikit la

Have you ever..

080. Lost glasses or contacts : yep.

081. Ran away from home: masa kecik2 dulu.tapi sampai pintu rumah je.tah apa yang aku fikir aku pon tak tau.

082. Held a gun/knife for self defence : dulu masa lepas kena ragut aku simpan pisau lipat.tak pernah guna la tapi.hahaha

083. Killed Somebody : dalam game boleh tak?

084. Broken somenone's heart : pernah.saya jahat!

085. Been arrested : kalau kat sekolah ada la

087. Cried when someone died : kucing mati pon aku mati.apa tah lagi orang.

Do you believe in..

089. Yourself : itu pekara asa untuk hidup la.kalau tak, tak guna hidup

090. Miracles : ye!saya berharap ia berlaku sekarang!hahaha.

091. Love at first sight : mesti la.tapi mesti mula dengan suka.bukan cinta.kalau tak kem salam je la

092. Heaven : mudah2an aku ditempatkan disana

093. Santa Claus : kamon la.logik la wei

094. Tooth Fairy : tak

095. Kiss in The First Date :ni mesti quiz orang kapir ni.bongok

Truthfully..

097. Is there someone you would want to be with right now? :yes.dan tengah bergaduh lagi.

098. Are you seriously happy with where you're in life now? : kalau serius, gembira.kalau tak serius, aku tak gembira sebab aku tak berduit masa cuti.ohhhh.malangnya nasib kau ain

099. Do you believe in God? : mesti la

No comments:

Post a Comment