Saturday, May 9, 2009

malu tapi mahu

buat mama yang aku yakin seratus peratus tidak akan membaca entri ini,



selamat hari ibu, puan fatimah binti mohd ajib.



susah betul nak cakap sendiri.sememangnya bukan kebiasaan bagi keluarga aku untuk mengekspresikan kasih sayang secara terang-terangan (huh!kalau dengan bf boleh pulak kau nak ber-i-love-you -_-').

selalu mesti aku berikan mesej atau buat panggilan. tapi kalau aku ada dirumah apakejadahnya nak berbalas mesej atau panggilan.

cukup bukan sekadar aku sendiri tahu bahawasanya aku sayang akan ibu aku?cukup kan?

tak perlu kan nak pakai t-shirt bertulis "saya sayang mak saya", seperti yang dijual di jalanan?

mungkin perangai aku yang pemalas (merangkumi kuat tidur dan makan), kurang bijak, perhabis duit ini melambangkan kasih sayang aku terhadap ibu aku.

aku harap aku akan jadi seorang ibu yang tabah seperti ibu aku suatu hari nanti.

you know i love you ma!hehe.


E-class,
dari anakmu yang panas baran ini. <3


sesi terlebih fikir bersama ain:aku tak faham motif aku buat entri ni.hahaha

7 comments:

  1. huish! kau buat aku sebak. sob..sob... T_T

    ReplyDelete
  2. mama, me mohabbat tum hai~
    *xbetol pown aper ak cakap nie.*

    ReplyDelete
  3. ain sebak??vauuuu~hehehe

    hindustan hei!udah2 la tu senk.hahah

    ReplyDelete
  4. "aku harap aku akan jadi seorang ibu yang tabah seperti ibu aku suatu hari nanti."

    aku langsung2 tak bajet ayat ni tekeluar dari kau. haha. superb! *tabik toing2*

    hahaha

    ReplyDelete
  5. weh!aku pon perempuan ape~

    ko lupe eh jantina aku?hahaha

    ReplyDelete
  6. aku lupe wish mother's day kay ko an?
    huhu
    happy mother'sday mami..=)

    ReplyDelete
  7. hahaha.ye2.tq ye ain wpon aku xtau nape.

    ReplyDelete