Sunday, December 6, 2009

tipikal

baru2 ni berduyun2 orang cerita pasal zaman sekolah dekat blog.kalau dekat fb, orang upload gambar semua.

kalau nak cerita memang jadi novel pulak kan?baik tak payah.aku dah cerita sikit dalam entri2 lepas.nanti aku akan buat diri sendiri gelak2 dengan kisah tipikal seorang budak perempuan tak matang aku tu.

nak dijadikan cerita, harini aku tidur awal. pukul 11 dah tidur.gara2 keserabutan otak tanpa sebab.sedangkan dah puas tidur siang.akibatnya terjagalah aku pukul 4 pagi.kawan2 aku semua ingat aku nak buat qiamullail.tak lawak pun okey (hahaha.aku gelak juga -_-) maka aku pun tengok tv. pastinya tiada cerita menarik maka aku pun bukalah MTV.ada klip video ini:

lagu yang dah lama aku nak download tapi asyik lupa (sibuk dengan hal dunia kononlol).taylor swift memang pandai buat lagu berkaitan kisah2 tipikal seorang perempuan.haha. aku bukan kutuk pun, memang kena kat batang hidung sendiri kut.kecuali bab kissing la.gilo ke apa?*banyak sebenarnya yang tak sama* hahaha. nampak sangat aku tipikal.

kalau tak sama pun kisah tu sekurang2nya lagu tu sedap.setiap kali dengar mesti masuk ke alam 'memory lane' buatan sendiri :)


ahh..benci ah asyik nak memory lane je.hahaha.lain kali aku post lagi.babai

4 comments:

  1. makcik...taylor swift mcm mne maw ckp...lagu die best tp cpt buhsan weh....haha

    ReplyDelete
  2. hehe....memory lane tu sume org ske imbau.....btw....tak ske taylor swift!!sgt lawa...jeles okeyh...haha

    ReplyDelete
  3. aku biase2 je tayloy swift.cuma melodi dia menenangkan.

    amal.dia lawa pun nk jeles.hahahaah

    ReplyDelete
  4. perlu jeles...mau jd lawa mcm tu...hu~

    ReplyDelete