Wednesday, December 2, 2009

ai bizi yuu.

huyoh, lama betul tak menaip.aku malas sebenarnya..hahaha

semua malas.banyak sangat benda jadi kebelakangan ni.yang pastinya, cuti aku kali ini memang tak buat apa2.selalunya ada jugak usaha nak cari kerja semua tapi rasa macam tak sempat je.dapat pulak aku yang memilih bab2 kerja ni.haha

memilih bukan apa, aku tak suka dikelilingi orang2 yang terlebih peramah atau dalam bahasa kasarnya, gatal

sibuk dengan hal2 tak penting (lagi2 tidur yang overdose), sampai dua2 telefon pun diabaikan.rakan2, sila hubungi saya melalui nombor celcom.bukan tak dapat mesej kalau nombor maxis.tapi selalunya 3 hari selepas mesej diterima.hahahaha

dah2.sibuk sangat ni.kita jumpa lagi ye (statment menggelabah-poyo.mana ada aku sibuk.lol)


ps:selamat ulang tahun kelahiran Alia.serius aku rindu kau

5 comments: