Tuesday, December 22, 2009

konon

hahaha.tajuk je macam tah hape2.

aku macam dah kurang sikit online baru2 ni.hilang minat mungkin.eh bukan, aku demam lah.demam yang main sorok2.sekejap ade sekejap takde.sebenarnya memang demam (eh aku dah tak faham aku nak cakap apa) tapi aku kan suka denial, act kononnya kuat.

perangai yang satu ni memang susah sangat nak ubah; tak suka bergantung kepada ubat.

konon2 power.tapi tulah yang set dalam kepala aku dari dulu kalau kena penyakit yang tipikal macam demam, pening dll tu.orang suruh makan ubat aku iyakan aje tapi tak pernah buat.kepala batu betul.hehe.dalam hati cakap; aku boleh lawan punye sakit ni.tak payah makan ubat.hahaha.*riak betul*

dan baru2 ni, aku dah cakap dengan diri aku, aku dah baik demam sebab aku nak hangout dengan kawan2 india aku.hehehe.mereka pulang sekejap.sedih pulok tiba2.maka kali ni aku pun rendahkan sikit ego tu dan makan ubat.tah berapa lama aku tak sentuh panadol.minum air banyak2.ikut pesanan tipikal doktor kalau datang klinik.ingat lagi tu.cecece

dan sekarang ini, aku mengalami masalah apa tah yang menyebabkan aku tak boleh telan air liur.sakit beb bila nak telan.ulser kot.tah, malas nak ambil peduli lagi.lama2 baik la tu. 

babai

ps:berat kurang 1kg masa demam.jakun sekejap.hahaha.lama tak turun berat weh.tengoklah, kejap lagi naik balik 2 3 kg -_-' 

No comments:

Post a Comment