Wednesday, October 7, 2009

rezeki

ini bebel2 orang yang tengah pokai.hahaha

bukan lah pokai.ada je mak ayah makcik bagi duit.tapi aku pergi buat bayar yuran sikit2.sikit2 lama2 jadi langsai.

hahaha.

belum langsai lagilah.tu lah, siapa suruh malas belajar.meskipun aku cukup tak suka ptptipu, tapi sekurang2nya dia dah kurangkan beban parents2 yang ada kat malaysia ni.lol.betul tak? (masih tak suka ptptipu)

walaupun dia dah mengajar remaja2 untuk berhutang dengan kadar interest yang $*^%$@!! , tapi tu lah, sekurang2nya mak ayah tak pening sangat.

senang cerita, kau belajar lah elok2 wahai pemuda pemudi di luar sana.sakit wei jadi macam aku.

lari tajuk.

aku pokai, sengkek.mengharap pada kuih raya untuk mengisi perut.wahaha.bukannya kenyang sangat pun, gemuk je lebih.seluar dah ketat. pfft!


*ishh, mana ada seluar kau ketat ain. denial lagi.waahahaha*


nak keluarkan duit untuk makan pun boleh fikir 2 3 4 kali.haha.maka, saya telah membuat keputusan untuk mencatu makanan.makan malam sahaja.fuhhh..sakit bagi orang yang kuat melantak macam aku ni

tapi baru2 ini murah rezeki sikit, dah dua kali makan malam saya orang bagi.wehuuu~terima kasih rumateku.kalau tak, maggie la jawabnya.hehe

bukan ke Allah itu maha pemurah lagi penyayang?Alhamdulillah syukur :)


ada 2 hari lagi untuk ditempuh sebelum hujung minggu.hari sabtu ada 1 kenduri dan 2 rumah terbuka.tungguuuuuuuu~


i just love raya.


buat2 lupa minggu depan ada test dengan projek motor yang tak mula2 lagi.hahaha.


selamat hari rayaaaa semua. :D

No comments:

Post a Comment