Wednesday, October 14, 2009

jerk

telah menjadi seorang yang jual-ikan hari ini.

seorang adik yang jual-ikan,

seorang kakak yang baran,

seorang anak yang juga baran.

perangai lama muncul kembali.


-----------------------------------


sepatutnya aku tengah bersuka-ria ada dekat rumah *memang tengah gumbira pun tadi*.balik2 dapat makan asam pedas ikan pari,dapat tengok tv, berguling2, .siap tidur lagi lepas makan *beruang berhibernasi*.memang dah cukup heaven dah buat masa sekarang yang tengah dihempuk oleh beban kerja yang macam aku-nak-mencarut2-tapi-tak-boleh.alik2 bangun tidur mengamuk.entah syaitonnn apa yang merasuk tah.


*keluh*


ni semua salah assignment! *hah!salahkan benda lain je tahunya*


oh well, memang aku jahat pon.maka tak hairan lahh.


dah la.aku nak buat kerja.kalau tak sia2 je aku bergaduh+mengamuk+meroyan hari ini.

2 comments: