Monday, August 24, 2009

gedik punya jiran

whoaaa..lama ohh tak memblog.tunggu la lepas selesai semua urusan2 tertangguh aku cerita semua sekali la ehh..hehe

esok ada test elektrik pon bole berpoye2 lagi.aku dah dapat teh o panas dan tidur 2 jam lebih cukup la..mahu studi lepas ni.sebelum tu, kita layan tag dari jiran aku yang gedik ini.lol


------------------------


Now, here's what you're supposed to do, and please do not spoil the fun. Copy and paste this into your notes, delete my answers, type in your answers and tag whoever you want to answer this. Then see what happens.


1. Do you need him/her to be good looking?
: rupa tu perlu.tapi tak wajib kot

2. Smart?
: pandai untuk mengurus kehidupan dah cukup :)

3. Preferred age?
: tak nak jauh lagi tua okay *kalau dapat nasib kau ain*

4. Preferred height?
: yang sedang2 aja~~ *tiba2*

5. How about sense of humor?
: perlu!aku kena banyak gelak sebab orang kata muka aku garang.hahaha

6. Accepts you for who you are?
: mesti la.tapi kalau ada kekurangan tolong la dorong untuk jadi lebih baik .kan?

7. Color hair?
: natural.kalau ada uban pon tak pe.hahaha.joke2

8. Mushy or no?
: ape tu?

9. Thin or fat?
: sekurang2nya lebih berisi dari aku.nanti aku sebuk nak kuruskan badan.lol

10. Black, Brown or White (skin color)?
: huh?

11. Long hair or short hair?
: ada rambut belah tepi macam iklan shampu. *terbayang rambut mus*hahaha

12. Handsome or cute ?
: cute~~

13. Smells good?
: tak de bau should be okay i guess

14. Smoker?
: no!!sangat penting okay~ *masalah besar*

15. Girl/Boy-next-door type?
: tak la.laki macam jambu sangat je.aku pun bukan baik :D.lelaki yang baik untuk perempuan yang baik

16. Plays piano?
: boleh buat lagu tuk aku.wahaha.ingat edward cullen ka?

17. Plays bass and/or acoustic guitar?
:boleh ajar.aku nak belajar gitar.boleh syok sendiri nyanyi

18. Plays violin?
: cool~ laki pulak tu kan.tapi tolong la..main sukan bole?hahaha

19. Sings very good?
: kalau suara bole tahan boleh teman karoke

20. Vain?
: tak peduli

21. With glasses?
: tak peduli

22. With braces?
: I dont care. Soon or later, it will be off. *betul ckp senk*

23. Shy type?
: lelaki shy?no no no!habis aku nak mula dulu?dua2 tak jalan

24. Rebel or good boy/girl?
: Haha. A lil bit of both.

25. Active or passive?
: active.mari bersukan!

26. Tight or bomb? * hot or sexy ?
: hot orang kata susah nak jaga~hahaha. *aku tak jawab soalan*

27. Singer or dancer?
: Haha. I liked both.

28. stunner?
: no no noo.!bahaya

29. Hiphop?
: no

30. Earrings?
:pantang.tak nak!

31. Dimples?
: advantage :)

32. Bookworm?
: boleh la.boleh tolong aku yang pemalas ni

33. Mr/Ms. love letter?
: ape ni?sumpah tak paham

34. Playful?
: Yes

35. Flirt?
: dengan aku je boleh *garang2*hahaha

36. Poem writer?
: jiwang ok la.poem.no

37. Serious?
: When the time comes.

38. Campus crush?
: Yes.

39. Painter?
: I dont hate em.

40. Religious?
: Yes please.

41. Someone who likes to tease people?
: Oh.kena pada diri sendiri. *chaitt*

42. Computer games geek? Or internet freak
: Haha. No freak. Just gamers or internet-ers~ Haha

43. Speaks 20 languages?
: asal faham aku cakap sudah!

44. Loyal or faithful?
: both are important la bro

45. emotional or cool ?
:pretend to be cool but emotional instead *boleh?*

additional *
enter your crusher's name...
so that she/he will know wat u think bout him/her.
: alololo~ comel nya nak bagitau.tak kuasa nyah!hahaha

tag.
kau.ye kau yang baca ni.sila buat.


sekian.lama jugak nak buat tag.oh aku patut mula studi.


ps:tak sabar nak tunggu hujung minggu niii~~majlis berbuka puasa bersama bakal cikgu.wahaha. *ain kita rilek je* hehe

4 comments: