Monday, August 10, 2009

aktiviti malam hari.

helo

salam lebih afdhal mungkin ??

ye.malam ni baru nak menaip.sebabnya, entah.tiba2.

hari ini aku puasa.ya,buruk betul perangai.hakikatnya, aku tak ingat aku dah ganti habis ke belum.lepas raya tu semangat je ganti tapi lupa.hahaha.maka aku puasa je la.tak salah kann.hehe

aku berbuka puasa dengan snack plate kfc.dah susahkan mus suruh teman.padan muka, siapa suruh tak ada kelas hari isnin.hehe.

oh, bukan sampai situ je juadah berbuka aku ya~ balik je makan kfc boleh beli roti canai dengan teh o ais.

lepas tu, teka la aku buat apa?

mesej2 sikit, tidurrrrr~ zzzz..

ular sawa punya budak.bwahaha!.aku terjaga bila roommate aku balik bilik.dia kata nak balik rumah.

tinggallah aku seorang diri...cececeee~.macam la tak biasa.tah, aku dah biasa kot seorang2 ni.dah tak kuasa nak fikir betapa menyedihkan-nya hidup aku ni.haha *ayat dramatik*

okay2.dah2.konon nak touching.sambung cerita.

bila dah seorang diri ni, asyik terfikir lapar je.*alasan tak munasabah* haha

aku pun makan la sepeket biskut oat yang aku sukaaaa.hehe.

okay, tak kenyang langsung!

saya tiada makan sihat selain biskut oat tersebut yang sepatutnya hanya layak dimakan sebelum ke kelas untuk isi perut.bwahaha!

kesudahannya, maggi sahaja lah jalan penyelesaian.masak air, buat maggi dan teh o panasss *layan~~* aku tak tau la berapa portion teh aku minum setiap hari.haha.lantak la.aku suka teh o.

tengah sedap2 habiskan maggi, seorang rakan yang baru pulang menonton wayang datang dengan membawa ...popcorn??hahaha.kombinasi apa ni? oh.mereka ini selalu ingat aku ni tong sampah agaknya.hahaha.dah kenyang pun makan lagi.

kesudahannya,


aku pun tak tau kenapa aku tulis entri ini.hahaha.*bengong*


aku dah agak dah, mesti aku end up tak buat apa2 malam ni sedangkan aku ada banyaaaaaaaakk *sumpah aku tak tipu banyak wei!* kerja kena siapkan.

meh kita tengok apa cik ain pemalas ni sepatutnya *hamek kau, siap warna merah lagi* buat;

1. assignment proE.kena siapkan 2 design.seronok kan.rabu kena tunjuk dekat tutor.

2. design lagi.kena buat sikat (due:khamis) dan bingkai basikal (due:lepas cuti puasa)

3. tutorial vector yang memang terang2an aku tak faham.hehe.rabu.

4. esok ada simple assignment buat on the spot subjek MED - mechanical element design.yep, aku tau macam seronok ja tajuk dia.tak sepatah apa aku tak faham.

5.assignment thermodynamic.kena hantar sebelum cutii.sebab kalau dah balik rumah tak boleh bukak website dia.*hi tech betul lecturer dia hantar assignment pakai website*

oh..banyak sungguh....~~

mak aku selalu cakap ;
nak berak baru nak gali lubang
yep.memang macam kasar sikit, tapi itulah hakikatnya.kebenaran tu memang pahit kan?

dan aku tak tau kenapa aku boleh luangkan masa untuk menaip lagi.hahaha!

seronok apa macam ni. *pale mung!*

penutup bagi entri ni, aku bagi tag.sila lah buat bagi sesiapa yang boring.*orang yang pura2 boring tak sedar diri macam aku lagi digalakkan buat.hahaha!*

tag ini aku buat dekat facebook.*boleh layan facebook* kan aku dah kata aku ni carik nahas.haha

-----------------------------------------


ABC About You Questions:

A - AVAILABLE : nope.ntah,tak paham lgsg relevennya

B - BIRTHDAY: march.dah lepas daa.

C - CRUSHING ON: nobody

D - DRINK YOU LAST HAD :teh panasss.buat sendiri tuu

E - EASIEST PERSON TO TALK TO: diri sendiri?

F - FAVORITE SONG: many

G - GUMMY BEARS OR GUMMY WORMS:both

H - HOMETOWN: klang bandar diraja yang kotor dan selalu jam kalah kl.

I - IN LOVE WITH:my boyfriend?

J - JUGGLE: ntah

K - KILLED SOMEONE: bodoh punya soalan.haha

L - LONGEST CAR RIDE: sabak bernam?penang pun naik van

M- MILKSHAKE FLAVOR:xpena minum.choc mayb?

N - NUMBER OF SIBLINGS: 5

O - ONE WISH: too hve more wish.tamak haloba.lol

P - PERSON YOU CALLED LAST:mus?

R- REASON TO SMILE:eye contact with someone? *if im in a good mood*

S - SONG YOU LAST HEARD: baby i need to know? *betul ke tajuk dia by marc anthony

T - TIME YOU WOKE UP: 6.45 am susbuh dinosor.hahaha

V - VEGETABLE(S): sedap~

W - WORST HABIT: kopek bibir *sampai berdarah wacakap luu*

X - X-RAYS YOU HAD:last time ada abg menggatal *annoyed*

Y – YO-YOS ARE: ikot musim

Z - ZODIAC SIGN: pieces


RANDOM QUESTIONS ABOUT YOU:

Spell your name without vowels: frn *gila hodoh.lol*

What color do you wear most: Red-ish *sama la haniii!!

What are you listening to?:menghapus jejak by peterpen

Are you happy with your life right now?: tak sgt.saya manusia yg jarang bersyukur

What is your favorite class in school?: pjk? hehe

Are you outgoing?:depends

Favorite pair of shoes?:sports shoes

Where do you wish you were right now?:beside bubu *nk tidoq maknanyaa.haha*


THE CANS:

Can you dance?:i my dreams.haha

Can you tie a cherry stem with your mouth?: apobondo ni?

Can you whistle?: nope

Write with both hands?: 1 buruk la.mcm biasa laa

Walk with your toes curled?: bila pakai 1 kasut yg ketat


THE DO'S:

Do you believe there is life on other planets?: ntah.tak peduli

Do you believe in miracles?: yes. yes. yes.mesti laa wei

Do you believe in magic?: NO .syirik.

Love at first sight?: haha.pernah jadi so percy laa wei

Do you think there's a Satan?: dah tertulis dalam al Quran :)

Do you believe in Santa?: tak.

Do you know how to swim?: saya x reti ok..fobia.pernah lemas :(

Do you think you could handle the stuff they eat on those reality shows?: klu durian bole kot.haha

THE HAVES:

Have you ever been on a plane?: tak.looserrr.lol

Have you ever asked someone out?: mesti laa

Have you ever been asked out by someone?: pernah laa.bengong

Have you ever been to the ocean?: pernah.

Have you ever painted your nails?: yup


THE WHATS:

What is the temperature outside?: tak tau.xsejuk pon :P

What radio station do you listen to?:winamp je.no radio

What was the last restaurant you ate at?: hmm.kfc?haha

What was the last thing you bought?:roti canai + teh o ais

Who was the last person you took a picture of?: saya dan sepupu saya .

CRYING SECTION:

Ever really cried your heart out?: saya nangis sorg2 dengan huduhnya .hahaha

Ever cried yourself to sleep?: byk kali dol

Ever cried on your friend's shoulder?: pernah.tapi kat lap dia.masa tu dapat result pasum :( *thanks alia lobaloba*

Ever cried over the opposite sex?: pernah je.*malu ohhh*

Do you cry when you get an injury?:main netball.tahii!jatuh kat tar tuu

Do certain songs make you cry?:ada je.byk


HAPPY SECTION.

Are you a happy person?: saya emotionless

What can make you happy?: random

Do you wish you were happier?:mesti laa

Can music make you happy?: yeah.music do infuence my mood


LOVE SECTION.

How many times have you had your heart broken?: hehe.ada laa.


LOOK AT ME.

What is your current hair color?: just dark..warna sebenar dirahsiakan haha

Current piercings?: ear

Have any tattoos?: no.birthmark ada la.lol

Eye color?: black


IN A GIRL/GUY

Favorite eye color: contact lens aku.wpon org ckp mcm hantu and mcm org saket.tp xpe la.haha

Short or long hair: depends, both works

Height:167??ntah.

Best clothing: baju kurung cotton.lol

HAVE YOU EVER.

Been to jail: never!

Mooned someone:tak paham.lol

Thrown up in a store:x laa

Done something really stupid that you still laugh at today: yep tapi dah lupe ape huhu

Gone skinny dipping:ape ni.aku pon tak faham gak.hahaha


THIS OR THAT.

Pepsi or Coke:vanilla coke for sure ! *obses*

McDonald's or Burger King: burger king mahal .so mcd la

Single or Group Dates:sama je :D

Chocolate or Vanilla:vanilla coke!tiba2.haha

Strawberries or Blueberries: Strawberries

Meat or Veggies:both!gila daging @_@

TV or Movie: tv

Guitar or Drums?:dua2 tak reti.

Adidas or Nike: nike. :) sbb lgi murah.haha

Chinese or Mexican: chinese sbb mexican tak pernah rasa

Cheerios or Corn Flakes: corn flakes dgn susu HL.ohhh rindunya nk makannn

ps:aku cuti wei miggu depannnn!!yahooo~

No comments:

Post a Comment