setuju tak kalau aku cakap,
being alone makes you lazy.
kata-kata seorang pemalas tegar yang sunyi.HAHA!-_-'
Thursday, April 8, 2010
Wednesday, April 7, 2010
free
malam-malam ini tiba-tiba mood nak jiwang.he he he
mungkin kawan-kawan aku dah naik muak kalau aku mula bercakap pasal lagu yang satu ini (dah berapa lama status di yahoo messenger aku ada bait lirik lagu ini);
ya,ya,ya.aku tahu lah lagu tu dah lama.
dan ini bukan entri mus jiwang-jiwang dengan aku ke apa.
juga bukan lagu dedikasi mus untuk aku walaupun ulang tahun kelahiran aku baru-baru ini kan.(saja promote birthday.aha!)
juga bukan lagu yang konon-kononnya aku harap mus nyanyikan untuk aku.sebab aku rasa imran ajmain sahaja yang boleh nyanyikan.he he he
juga bukan dedikasi buat sesiapa.
senang cerita,
ini entri berangan sepenuhnya.hahaha.abaikan mood mengarut aku tengah malam ini.
aku rasa aku dah kena sumpahan kata-kata sendiri.bermula satu hari ini, aku ada dinner kolej aku.imran ajmain ada buat persembahan.juga adibah noor.
suara dia memang merdu.itu tak dapat dinafikan.ada 3 buah lagu yang dinyanyikan.semua lagu-lagu dia yang popular.macam 1000 tahun, radio dan lagu yang satu ini.
semua aku suka.... :D
tapi bila dia nyanyi lagu 'selamat ulang tahun..sayang' tu, aku duk pertikai, kenapa dia nyanyi lagu ni?bukannya majlis itu ulang tahun kolej aku ke apa.macam tak puas hati pun ada.
kan dah terkena, lepas tu lagu itu asyik terngiang-ngiang dalam kepala.roommate aku kata lagu tu macam seram.hahaha
lagu itu personally aku rasa ringkas tapi sangat bermakna.
menggambarkan kesetiaan seorang itu menunggu orang yang dia sayangi :)
rela membiarkan orangnya bebas demi mengenal erti kehidupan.kerana dia tahu, jika ada jodoh pasti mereka bersatu.ecece~
hubungan berlandaskan kesetiaan.kepercayaan.pandai-pandai je aku buat anggapan.hahaha
memang susah nak cari orang yang macam ni..entah-entah tak ada pun situasi macam ni.
dulu aku pernah fikir macam ni..
bagi aku, tak perlu untuk bercinta.asalkan dalam hati terpahat nama orang istimewa itu (nah, tu dia ayat aku~!).bak kata lagu tu;
ahhhhhhh..apa aku mengarut ni!
imran ajmain memang setia ke?lagu 1000 tahun pun pasal kesetiaan jugak.eh, kenapalah berfikir sampai ke tahap ni.
aku patut fikirkan test aku jumaat ini -_-'
babai~
mungkin kawan-kawan aku dah naik muak kalau aku mula bercakap pasal lagu yang satu ini (dah berapa lama status di yahoo messenger aku ada bait lirik lagu ini);
Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu
selamat ulang tahun...sayang - imran ajmain.
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu
selamat ulang tahun...sayang - imran ajmain.
------
ya,ya,ya.aku tahu lah lagu tu dah lama.
dan ini bukan entri mus jiwang-jiwang dengan aku ke apa.
juga bukan lagu dedikasi mus untuk aku walaupun ulang tahun kelahiran aku baru-baru ini kan.(saja promote birthday.aha!)
juga bukan lagu yang konon-kononnya aku harap mus nyanyikan untuk aku.sebab aku rasa imran ajmain sahaja yang boleh nyanyikan.he he he
juga bukan dedikasi buat sesiapa.
senang cerita,
ini entri berangan sepenuhnya.hahaha.abaikan mood mengarut aku tengah malam ini.
aku rasa aku dah kena sumpahan kata-kata sendiri.bermula satu hari ini, aku ada dinner kolej aku.imran ajmain ada buat persembahan.juga adibah noor.
suara dia memang merdu.itu tak dapat dinafikan.ada 3 buah lagu yang dinyanyikan.semua lagu-lagu dia yang popular.macam 1000 tahun, radio dan lagu yang satu ini.
semua aku suka.... :D
tapi bila dia nyanyi lagu 'selamat ulang tahun..sayang' tu, aku duk pertikai, kenapa dia nyanyi lagu ni?bukannya majlis itu ulang tahun kolej aku ke apa.macam tak puas hati pun ada.
kan dah terkena, lepas tu lagu itu asyik terngiang-ngiang dalam kepala.roommate aku kata lagu tu macam seram.hahaha
lagu itu personally aku rasa ringkas tapi sangat bermakna.
menggambarkan kesetiaan seorang itu menunggu orang yang dia sayangi :)
rela membiarkan orangnya bebas demi mengenal erti kehidupan.kerana dia tahu, jika ada jodoh pasti mereka bersatu.ecece~
hubungan berlandaskan kesetiaan.kepercayaan.pandai-pandai je aku buat anggapan.hahaha
memang susah nak cari orang yang macam ni..entah-entah tak ada pun situasi macam ni.
dulu aku pernah fikir macam ni..
bagi aku, tak perlu untuk bercinta.asalkan dalam hati terpahat nama orang istimewa itu (nah, tu dia ayat aku~!).bak kata lagu tu;
"cukup dengan salam dan manis doa" :)
ahhhhhhh..apa aku mengarut ni!
imran ajmain memang setia ke?lagu 1000 tahun pun pasal kesetiaan jugak.eh, kenapalah berfikir sampai ke tahap ni.
aku patut fikirkan test aku jumaat ini -_-'
babai~
Labels:
aku cakap sorang2 lagi,
i listen,
terlebih fikir
Sunday, April 4, 2010
tag
okay, aku nak ambil masa sekejappppp je.
itu memang tipu.mesti lama punya kalau dah mula menaip.
ini ialah tag daripada rakan baik merangkap jiran jauh.konon-konon dekat. -_-'
1. Do you think you are hot?
saya TIDAK hot.jika saya hot, sudah tentu saya telah mempunyai stalkers mahupun fanclub sendiri.ye dok?
comel mungkin ye.warghahahaha~ seronoknya syok sendiri.
2. Upload a favorite picture of yours.

3. Why do you like that picture?
tengok pun tahu kenapa.i heart my family :)
nak letak gambar kawan-kawan tapi banyak lah pula :p
4. when the last time you ate pizza?
tak tahu apa relevannya soalan ini tapi lebih kurang 2 minggu lepas.semasa mahasiswa-mahasiswi ada hari keusahawanan di UM.berpanas2 mencari pizza.
5.The last song you listened to?
insyaAllah by Maher Zain.
dah lama mahu muat turun lagu2 dalam albumnya.tapi asyik terlupa.tadi menjengah blog rakan kebetulan ada lagu ini.maka terus muat turun :D
6. What are you doing beside this?
facebook-ing and downlaoding - lame.i know
7. What name do you prefer beside yours?
none. ain ahfu seems purrrfect tho it is only a nickname. he he he
8. Three people to tag. *tak buat pun tak mengapa :) *
miss amalia alias.
miss alia ghaz.
miss ain amin.
9. Who is number one?
BFF since highschool~
10. Number two is having relationship with?
seorang pria bernama kamil sebagai teman istimewa.ecece~
my BFFLAD.of course.
11. Say something about number three.
pengapit saya?kahkahkah!
***
betul rupanya sekejap sahaja entri kali ini.tak sangka -_-'
babai.
Wednesday, March 31, 2010
tidur
yeap.
tajuk ini, i loike bak kata orang kuala lumpur. sememangnya aku suka tidur.suka dalam konteks ini, SANGAT suka.hehe.kalau dah tidur secara berterusan, boleh mencapai 10 jam.rekod setakat ini ialah
lantak ler.. hebat bukan?
hebat endasmu!
aku ni perempuan, malah tak kira apa jantina pun, tidur berlebihan adalah sangat tidak bagus.sangat tidak bagus.
aku ulang, sangat tidak bagus.
annoying
kalau orang perempuan, orang yang kuat tidur lebih banyak dikaitkan sebagai anak dara pemalas.mesti tak pandai buat kerja rumah.malas tolong emak, serta sewaktu dengannya.
bagi lelaki, entah.aku pun tak tahu pula. mungkin akan dikaitkan dengan isu masa depan.macam mana nak jadi ketua keluarga?nak cari rezeki untuk keluarga bla bla bla.
ala.. lebih kurang sahaja.
secara ringkasnya, tidur yang berlebihan menutup pintu rezeki anda.
disini aku nak senaraikan keburukan tidur berlebihan setelah membuat sedikit kajian.sikit je.ecece.
(1)
tidur yang berlebihan boleh menyebabkan keletihan - tidak berkesan bagi aku.mungkin benar bagi sebahagian besar orang lain.aku keletihan mungkin sebab tidak makan dalam tempoh yang lama.
(2)
juga boleh menyebabkan sakit kepala - boleh diterima.kadangkala memang sakit kelapa.eh kepala.
(3)
menyebabkan penyakit2 kronik seperti diabetis dan obesiti. ini apa yang aku baca melalui laman sawang (website.haha) - sejauh mana kebenarannya, tidak diketahui.sebab bagi aku lebih banyak aku tidur, lebih kurang aku makan.berat mungkin menyusut tapi secara tidak sihat-lah.ish3
(4)
tidur yang berlebihan mungkin akan menyebabkan anda gagal ikut peredaran masa.dalam kes aku ni.mak aku selalu dok cakap aku ni sepatutnya tinggal dekat overseas.ini tipu.serius tipu.hehe.sebenarnya aku susah tidur malam sebab sudah terlebih tidur siang harinya.kalau duduk overseas sama sahaja.ye dok?
(5)
tidur yang berlebihan juga mungkin akan mengundang kemarahan orang yang terdekat dengan anda.tak kiralah saudara mara ke,kawan-kawan ke.mereka mungkin sedang mencari anda.tetapi jika anda seorang yang tidur mati atau ala2 sleeping beauty, mereka mungkin akan risau akan keadaan anda.
"dia ni buat apa?"
"kenapa orang telefon tak angkat.mesej tak berbalas?"
dan sewaktu dengannya. - selalu terjadi kepada diri sendiri.hahaha.kasihan orang lain.
mungkin juga akan menyebabkan anda lewat untuk temujanji dengan rakan-rakan.hehe.selalunya aku salahkan kesesakan lalu lintas ataupun ktm, tapi sebenarnya puncanya ialah aku sendiri bangun lewat.bukan lewat sangat.sepatutnya boleh gerak lagi awal. :p
(6)
okay, keburukan ke-enam ini peribadi sikit.hahaha.
dalam aku tak sedar, tabiat aku yang kuat tidur ini boleh juga menyebabkan diri sendiri anti-sosial.aku bersosial kebanyakannya dengan menggunakan jaringan internet.waktu malam-malam buta.dan aku selalu tidur semasa majoriti manusia berpusu-pusu membeli makan malam.dan aktiviti harian yang lain.
akibatnya, makan lah aku seorang diri.
akibatnya, aku bangun tidur berseorangan.
akibatnya, aku SUKA makan tengah malam.hahaha (okay tak ada kaitan)
(7)
ini paling parah.aku tak STUDY!macam sekarang ni.bila berjaga, buat kerja lain pulak.
okay.sekian sedikit info separa fakta, separa auta dari saya.kalau anda juga punyai masalah seperti saya.boleh pergi ke sini mana tahu berguna :D
babai.
tajuk ini, i loike bak kata orang kuala lumpur. sememangnya aku suka tidur.suka dalam konteks ini, SANGAT suka.hehe.kalau dah tidur secara berterusan, boleh mencapai 10 jam.rekod setakat ini ialah
15 jam
ke sebenarnya 17 jam?lantak ler.. hebat bukan?
hebat endasmu!
aku ni perempuan, malah tak kira apa jantina pun, tidur berlebihan adalah sangat tidak bagus.sangat tidak bagus.
aku ulang, sangat tidak bagus.
annoying
kalau orang perempuan, orang yang kuat tidur lebih banyak dikaitkan sebagai anak dara pemalas.mesti tak pandai buat kerja rumah.malas tolong emak, serta sewaktu dengannya.
bagi lelaki, entah.aku pun tak tahu pula. mungkin akan dikaitkan dengan isu masa depan.macam mana nak jadi ketua keluarga?nak cari rezeki untuk keluarga bla bla bla.
ala.. lebih kurang sahaja.
secara ringkasnya, tidur yang berlebihan menutup pintu rezeki anda.
disini aku nak senaraikan keburukan tidur berlebihan setelah membuat sedikit kajian.sikit je.ecece.
(1)
tidur yang berlebihan boleh menyebabkan keletihan - tidak berkesan bagi aku.mungkin benar bagi sebahagian besar orang lain.aku keletihan mungkin sebab tidak makan dalam tempoh yang lama.
(2)
juga boleh menyebabkan sakit kepala - boleh diterima.kadangkala memang sakit kelapa.eh kepala.
(3)
menyebabkan penyakit2 kronik seperti diabetis dan obesiti. ini apa yang aku baca melalui laman sawang (website.haha) - sejauh mana kebenarannya, tidak diketahui.sebab bagi aku lebih banyak aku tidur, lebih kurang aku makan.berat mungkin menyusut tapi secara tidak sihat-lah.ish3
(4)
tidur yang berlebihan mungkin akan menyebabkan anda gagal ikut peredaran masa.dalam kes aku ni.mak aku selalu dok cakap aku ni sepatutnya tinggal dekat overseas.ini tipu.serius tipu.hehe.sebenarnya aku susah tidur malam sebab sudah terlebih tidur siang harinya.kalau duduk overseas sama sahaja.ye dok?
(5)
tidur yang berlebihan juga mungkin akan mengundang kemarahan orang yang terdekat dengan anda.tak kiralah saudara mara ke,kawan-kawan ke.mereka mungkin sedang mencari anda.tetapi jika anda seorang yang tidur mati atau ala2 sleeping beauty, mereka mungkin akan risau akan keadaan anda.
"dia ni buat apa?"
"kenapa orang telefon tak angkat.mesej tak berbalas?"
dan sewaktu dengannya. - selalu terjadi kepada diri sendiri.hahaha.kasihan orang lain.
mungkin juga akan menyebabkan anda lewat untuk temujanji dengan rakan-rakan.hehe.selalunya aku salahkan kesesakan lalu lintas ataupun ktm, tapi sebenarnya puncanya ialah aku sendiri bangun lewat.bukan lewat sangat.sepatutnya boleh gerak lagi awal. :p
(6)
okay, keburukan ke-enam ini peribadi sikit.hahaha.
dalam aku tak sedar, tabiat aku yang kuat tidur ini boleh juga menyebabkan diri sendiri anti-sosial.aku bersosial kebanyakannya dengan menggunakan jaringan internet.waktu malam-malam buta.dan aku selalu tidur semasa majoriti manusia berpusu-pusu membeli makan malam.dan aktiviti harian yang lain.
akibatnya, makan lah aku seorang diri.
akibatnya, aku bangun tidur berseorangan.
akibatnya, aku SUKA makan tengah malam.hahaha (okay tak ada kaitan)
(7)
ini paling parah.aku tak STUDY!macam sekarang ni.bila berjaga, buat kerja lain pulak.
okay.sekian sedikit info separa fakta, separa auta dari saya.kalau anda juga punyai masalah seperti saya.boleh pergi ke sini mana tahu berguna :D
babai.
Monday, March 22, 2010
pathetic.
orang2 tua ada berpesan;
aku rasa memang perlu bila saban hari kau makan bertemankan lappy dihadapan.bukannya manusia.
oh nooo~.air mata masuk dalam kuah maggi..hahaha!
ps:genap sebulan mahu final!saya kena bertahan!
babai
tak baik menangis depan rezeki..
aku rasa memang perlu bila saban hari kau makan bertemankan lappy dihadapan.bukannya manusia.
oh nooo~.air mata masuk dalam kuah maggi..hahaha!
ps:genap sebulan mahu final!saya kena bertahan!
babai
Tuesday, March 16, 2010
entri teruja sorang-sorang
oh yeah.saya dah berumur dua puluh satuuu.
namun perangai tetap berumur...lepasan spm?hahaha.takdalah.19 kut.nak jugak muda lagi.
macam tak percaya je.masa umur 20 tahun lepas tak rasa janggal pun dah berumur 20-an.aku terlambat teruja ke?hahaha
*berfikir*
umur 21 dimulakan awal sebenarnya.membuatkan aku sendiri was-was dengan tarikh lahir sendiri.15 haribulan ke 16 haribulan?
sebab ramai bebeno yang mengucap selamat pada 15 haribulan.mungkin keterujaan kut.hahaha.semua gara-gara facebook.haha
mus pun ucap 5 minit awal.chait.!tak romantik langsung.hahaha
yang lagi tak romantik mus tanya nak hadiah apa. -_-
dan aku pun ikut sama tak romantik.mintak hadiah tracksuit sebagai hadiah hari lahir.hahaha
saja nak bagi kuat lagi jogging.baru-baru ni makin liat nak bersukan gara2 mengenangkan kerja yang harus dibuat.okay, aku tipu.aku lagi teruja tidur petang sebab nak berjaga malam.ecece~
konon rajin.padahal tak buat apa pun.hehe
okay, cukup mengarut.
hari ini, maksud aku tadi aku keluar dengan mus.tiada apa yang nak dihairankan pun.dah berapa lama duk dating.
tapi yang mengejutkan aku, mus datang dengan luka-luka dan lebam di badan.memang terkejut sangat tahap O.M.G la.okay.aku lebih-lebih pula
senang cerita,
mus kemalangan. :(
tapi masih lagi boleh buat-buat cool cakap tak ada apa.bukan boleh percaya cakap dia ni -_- tak habis-habis kata:kata cool.rilek sudah.
bila tanya apa sebab kemalangan lagi aku tak percaya, sebab nak elak lembu??sebab ini masih tak dikenalpasti sahih atau tidak.sebab mus memang orang yang suka buat lawak.tak pernah serius.kalau dah kemalangan tu, memang tak lawak okay?
eeee..buat aku risau je sepanjang kitaorang keluar tadi.kan aku dah tak cool.haha.
tapi terharu mengenangkan dia sanggup juga datang walaupun baru je kemalangan tadi.
*rasa nak menangis.oh memang tak cool langsung*
aku cakap dengan dia, "kenapa tak bagitau je accident, tak payah datang pun tak apa.kesian mus"
kata aku dengan lagak seorang kekasih yang memahami.hahaha.lawak ayat aku.
kata mus," tapi kan mus dah janji." ayat itu yang kerap diulangnya
entah aku rasa tak ada manisnya dalam ayat tu, tapi aku rasa nak nangis jugak.terharu lah wei.mengenangkan situasi mus yang nak berjalan pun payah.memang rasa terharu.apatah lagi nak turun naik tangga,
:(
aku lebih-lebih pula.
kami pun pergilah menyambut hari lahir aku dengan makan di spagetti.haha.selepas itu membeli tracksuit aku.nasib baik tengah sale.hehe.nak kongsi bayar kena marah pulok.
maka pilih lah aku tracksuit yang paling banyak diskaun.he he he
aku dah beli stapler baruuuu (gara-gara hilang).sekarang dah rasa lengkap pencil case aku.hehe
tak lupa kepada ubat jerawat yang kotak je mahal.dalam kecik je.hampeh.bilalah jerawat ni nak berhenti tumbuh.parut dah bersusun ni.
okay aku dah siap membebel.so much of my 21th birthday. *tika entri ini siap ditulis, ada 1 minit lagi sebelum pukul 12.hehe*
terima kasih pada yang mengucap selamat.moga tahun ini lebih baik daripada sebelumnya.amin
TERHARUUUUUU
babai.
namun perangai tetap berumur...lepasan spm?hahaha.takdalah.19 kut.nak jugak muda lagi.
macam tak percaya je.masa umur 20 tahun lepas tak rasa janggal pun dah berumur 20-an.aku terlambat teruja ke?hahaha
*berfikir*
umur 21 dimulakan awal sebenarnya.membuatkan aku sendiri was-was dengan tarikh lahir sendiri.15 haribulan ke 16 haribulan?
sebab ramai bebeno yang mengucap selamat pada 15 haribulan.mungkin keterujaan kut.hahaha.semua gara-gara facebook.haha
mus pun ucap 5 minit awal.chait.!tak romantik langsung.hahaha
yang lagi tak romantik mus tanya nak hadiah apa. -_-
dan aku pun ikut sama tak romantik.mintak hadiah tracksuit sebagai hadiah hari lahir.hahaha
saja nak bagi kuat lagi jogging.baru-baru ni makin liat nak bersukan gara2 mengenangkan kerja yang harus dibuat.okay, aku tipu.aku lagi teruja tidur petang sebab nak berjaga malam.ecece~
konon rajin.padahal tak buat apa pun.hehe
okay, cukup mengarut.
hari ini, maksud aku tadi aku keluar dengan mus.tiada apa yang nak dihairankan pun.dah berapa lama duk dating.
tapi yang mengejutkan aku, mus datang dengan luka-luka dan lebam di badan.memang terkejut sangat tahap O.M.G la.okay.aku lebih-lebih pula
senang cerita,
mus kemalangan. :(
tapi masih lagi boleh buat-buat cool cakap tak ada apa.bukan boleh percaya cakap dia ni -_- tak habis-habis kata:kata cool.rilek sudah.
bila tanya apa sebab kemalangan lagi aku tak percaya, sebab nak elak lembu??sebab ini masih tak dikenalpasti sahih atau tidak.sebab mus memang orang yang suka buat lawak.tak pernah serius.kalau dah kemalangan tu, memang tak lawak okay?
eeee..buat aku risau je sepanjang kitaorang keluar tadi.kan aku dah tak cool.haha.
tapi terharu mengenangkan dia sanggup juga datang walaupun baru je kemalangan tadi.
*rasa nak menangis.oh memang tak cool langsung*
aku cakap dengan dia, "kenapa tak bagitau je accident, tak payah datang pun tak apa.kesian mus"
kata aku dengan lagak seorang kekasih yang memahami.hahaha.lawak ayat aku.
kata mus," tapi kan mus dah janji." ayat itu yang kerap diulangnya
entah aku rasa tak ada manisnya dalam ayat tu, tapi aku rasa nak nangis jugak.terharu lah wei.mengenangkan situasi mus yang nak berjalan pun payah.memang rasa terharu.apatah lagi nak turun naik tangga,
:(
aku lebih-lebih pula.
kami pun pergilah menyambut hari lahir aku dengan makan di spagetti.haha.selepas itu membeli tracksuit aku.nasib baik tengah sale.hehe.nak kongsi bayar kena marah pulok.
maka pilih lah aku tracksuit yang paling banyak diskaun.he he he
aku dah beli stapler baruuuu (gara-gara hilang).sekarang dah rasa lengkap pencil case aku.hehe
tak lupa kepada ubat jerawat yang kotak je mahal.dalam kecik je.hampeh.bilalah jerawat ni nak berhenti tumbuh.parut dah bersusun ni.
okay aku dah siap membebel.so much of my 21th birthday. *tika entri ini siap ditulis, ada 1 minit lagi sebelum pukul 12.hehe*
terima kasih pada yang mengucap selamat.moga tahun ini lebih baik daripada sebelumnya.amin
TERHARUUUUUU
babai.
Labels:
aku cakap sorang2 lagi,
crap~,
emosi itu aku,
i do,
i eat,
serius ni
Thursday, March 11, 2010
gambar
senang je nak buat rumusan tentang minggu ni
dan aku tak mula study lagi. :(
eh aku tak boleh taip panjang2 ini.kata busy!nyahaha!
ajaib satu subjek tak ada kerja.hahaha
dan aku tak mula study lagi. :(
eh aku tak boleh taip panjang2 ini.kata busy!nyahaha!
Subscribe to:
Posts (Atom)


