Monday, July 26, 2010

selamat datang

jyeah!

selamat datang ke tahun ke tiga.hahaha. padahal dah masuk minggu ke tiga dah kelas bermula. maafkan aku kerana baru nak bermula minggu ini. minggu sebelumnya aku sibuk membuang masa.(benar-benar sibuk membuang masa)

haha

aku rasa tahun ketiga aku bermula dengan teruk. sangat-sangat teruk.bermula dengan aku yang malas ke kelas, di ikuti dengan jam kredit yang tak boleh lebih daripada 18 jam.


mereka (pihak berwajib.hahaha) kata sebab tak mahu pelajar stress.



tapi pelajar pula tak mahu extend. *merujuk kepada diri sendiri, obviously*
kau bayangkan aku punya ijazah empat tahun kalau tambah lagi memang bercintalah aku dekat um ni. dah lah dulu asasi pun dekat sini.

aaaaa... (sambil tarik-tarik rambut) fikirkan pasal benda yang memang tak boleh ubah apa-apa memang stress.cis!

mari kita tuding kepada diri sendiri kerana tidak serius semasa tahun pertama. bukan tak serius, saya blank lah masa periksa!



haaa.macam mana tu?

kesimpulannya disini, jangan main-main semasa tahun pertama ya adik-adik.ini nasihat ikhlas daripada kakak senior yang baik hati.

haih.. apa nak jadi. aku semakin malas.

sedangkan masa tahun ke-tiga aku ada projek industri yang boleh tahan kencang susah (memang susah) dan juga ada latihan industri yang aku rasa aku tak layak sertai memandangkan ilmu kosong di dada. -_-


ah!itu tak penting.
yang penting sekarang, aku lapar dan nak teh o!

cakap dengan diri sendiri lagi. apa nak jadi.haih..

babai

3 comments:

  1. haha. ak mcm bajet2 nk bace dgn mood serious sbb kau bkk topic study, skali x jd lak sbb ko bg nasihat sbg 'akak senior yg baik hati'! LOL

    ReplyDelete
  2. yes!hahaha.alah tajuk pun tau aku tak berapa serius :p

    eh, what happen to your blog teach? *sila btolkan grammar.hahahaha*

    ReplyDelete