Saturday, July 17, 2010

post cukup syarat

setelah sekian lama aku tidak bercakap sorang-sorang disini, hari ini aku nak beritahu sedikit sebanyak fasal diri aku melalui tag ini.cecece~

biasalah kalau konon-konon sibuk tapi nak menaip juga.maka buatlah tag.senang dan bosan.ceh


---------------------------------------------

5 Brand That You Like The Most
-reebok classic
-nike shoes
-padini. aku suka jeans dia.nampak aku kurus.he he he
- penat fikir.taktau

5 Countries That You Wanna Go
-aussie
-jepun
-itali
-uk
-pergi buat umrah/haji.

5 Countries That You Don't Wanna Go
-malas nak fikir

5 Item That You Like The Most
-kasut
-jam
-perfume
-jeans
-mp3 player

5 People That You Love The Most
-banyak sangat

5 People That You Hate The Most
- malas nak fikir

5 Color That You Like The Most
-merah
-hitam
-hijau muda
-oren
-kelabu?

5 Color That You Dislike The Most
-tak perlu jawab

5 Things That You Dream The Most
-menjadi seorang yang bersyukur dengan apa yang ada
-menjadi manusia berguna
-menjadi seorang yang tidak benci-membenci
-taat kepada agama, ibubapa.
-menjadi seorang yang tahu berkata "tidak".

ps:aku nak naik kapal terbang. *impian masa kecik*

5 Of Your Positive Character
-tak sedar diri.hahah
-positif tak kena tempat.
-saya berdikari.ahahah.ada ke orang mengaku berdikari?
-berfikir berpuluh-puluh kali untuk guna duit.
-bila stress, cakap dengan diri sendiri tak pun tidur.


5 Of Your Negative Character
-malas+kuat tidur = pakej terbaik!
-tak reti masak
-baran
-fikir lebih
-emosi

5 Moments That You Missed The Most
-high schools
-pasum - exams = heaven!
-sunway lagoon: hari membuat jenayah pukal.hahahaha
-camping.tak kira apa jenis camping
-family vacation

5 Moments That You Don't Want To Remember At All
-

5 Positive Character Of Your Best Buddy
-pemurah
-pendengar setia
-baik hati
-never fail to make me smile.


5 Things That You Happy To Do Most (For Your Entire Life)
-tidur
-makan masakan emak
-making people around me happy
-balas jasa mak ayah (belum buat lagi)
-being beside my love one(s)

5 Things That You Regret The Most
-tak belajar pandai-pandai
-buat mak ayah kecewa
-tak hargai usaha sendiri
-pernah maki kawan sendiri.aku dah cakap dah,baran aku teruk.

Favorite Animal?
kucing *satu je cukup*


Favorite Quote?
-i dont know

Favorite Actor
soalan tak releven

Favorite Actress
soalan tak releven nombor dua

Favorite Things That You Do When You Are Alone
pergi jalan-jalan tengok sekeliling.lagi-lagi mid valley.itu kalau tak tidur.selalunya tidur je.hahaha

Favorite Website
blog orang lain.youtube.facebook pun okay juga

Favorite Moments
banyak

Favorite Sports
jogging - simple but nice
nettball walaupun tak hebat.
skuasy *betul ke aku eja?*- baru berjinak-jinak.hehe
futsal; jarang main tapi perasaan menjaringkan gol itu terasa seperti pemain bertaraf dunia.hahaha

Favorite Vegetable
vegetable; maksudnya semua lah.hahaha.tapi selalunya aku gedik tak nak makan tauge.

Favorite Comedies
tak ada yang spesifik

Tag this to 10 person
ain amin - dah buat
amal - si tukang tag
hani
nas
shafiq
jibam
weda
pipat
sesiapa yang bosan
sesiapa yang tiada idea untuk menaip untuk tujuan blog.macam aku.hahaha




kalau nak tanya apa-apa lagi boleh formspring aku di;






aku tak ada formspring lah.ha ha ha.okay aku tau tak lawak.

babai

2 comments: