Sunday, May 23, 2010

perihal makan

cuti

cuti

cuti

cutii.....


ah~ heavennya bercuti...(aku dah mula bosan sebenarnya tapi tak nak cakap bosan.sebab ini sememangnya lebih indah berbanding assignment-assignment.ye dok?)

sekarang ni otak aku fikir nak makan je

.isk.

susah macam ni.sebab hari-hari aku duk naik atas penimbang tu duk tengok berat dah berapa. tak suka kalau berat dah naik. alah, aku macam perempuan lain jugak.
dah panjang pulak aku punya pengenalan. (intro sudah.skema nak guna pengenalan pulak)

sekarang, yang aku tau aku nak senaraikan makanan yang aku nak makan;

fish and chip
dekat delicious.


speghetti. (dapat carbonara pun layan jugak ni)

meatball
dekat ikea. tak pernah makan


blueberry cheese tarts
.argh ni macam dadah siut.aaaaaaaa~
dan yang terakhir.makan-makan di PAK LI!

okay-okay.yang ni betul-betul terakhir.nak ice blended mocha please!

--------

eh ni semua macam western je.
takpe-takpe, lepas ni aku senaraikan yang local.nanti orang cakap lupa diri pulak.he he he.
teringat kes makan ayam kampung dekat cheras tapi pakai macam nak lepak kat mana je.dengan baju bendera penjajah (uk) lagi -_-'

senang cerita, apa kata aku senaraikan sekarang;

ayam kampung
dekat cheras. jum makan lagi ain dengan pipat!haritu tak puas lahh. ;p


nak rasa sup meletup yang pipat dok promote. (nampaknya kena datang cheras lagi lah jawabnya)

nasi kandar. yummeh!

air tembikai laici (ini kes ketagih jugak ni)

ayam masak merah
resepi mak. - gara-gara tak reti memasak.haha!


rendang kerang!!!!! - resepi mak jugak~

(amilase dah merembes dengan jayanya -_-')
----


okay, setakat itu sahaja buat masa ini.
dah terliur?esok pergi lah carik. he he he

eh seronoknya aku dok senaraikan.padahal aku tak ada orang nak teman jalan-jalan cari makan pun -_-'

babai!

6 comments:

  1. dtg la rumah aku esok. dalam peti ais ade udang sweet sour. haha. aku nak try lah makan carbonara, even aku ni alergik dgn spaghetti kan. mane la tau fettucine (btulkah eja?) boleh masuk perut.

    ReplyDelete
  2. ingat ye. pakli dan ikea. tunggu aku. tunggu aku. wajib.

    skrip drama
    "jahanam punye parotid gland, kenapa engkau rembes banyak sangat saliva ni! engkau punye pasal lah aien. gambar menarik. bak kate ustaz nordin, dosa kecik! haha"

    -_-" abaikan orang yang tgh bace biochem ini

    ReplyDelete
  3. mami, kau mndera nfsu mkn aku tau x?

    ReplyDelete
  4. aku tau..

    aku nak suruh korang balik cepat2.ahahahah *gelak keji*

    aku tunggu lah.aku nak pi mana pun.ada je kat mesia ni. :p

    ReplyDelete
  5. nak mkn kat cheras ajak aku wehhhhhhh...aku kat kajang nih..hahahaha

    ReplyDelete
  6. boleh saja gbam.best ni gossip ;p

    ReplyDelete