Friday, June 5, 2009

rawak

lah.dah masuk bulan jun dah rupanya~


erm..

erm..


aku tak tau nak cakap ape la sebenarnya.hahaha

hidup aku baru2 ini :


  • macam burung hantu.macam la tak biasa pula yeee
  • bergelumang dengan segala macam pengangkutan awam hari2 (ye.hari2!).dari ktm ke lrt.lepas ni aku nak belajar naik rapid kl pula.boleh jimat duit tambang.jom jimat!
  • bergelumang dengan semua lapisan masyarakat.hahah!sebab naik pengangkutan awam la.
  • oh!bergelumang dengan macam2 jenis lelaki.perempuan pun ada la~*ugh! asap rokok dimana2.benci!
  • berjimat cermat.diet ketat (tolong la percaya!hehe)
  • bergelumang dengan baju yang sangat tak menarik.tapi aku pakai 2 lapis.sebab lengan pendek.berpeluh ketiak eden.tapi ok juga, aku tak boleh bayangkan kalau baju tu lengan panjang.nantikan gambar2 eksklusif dari aku.bwahaha!
  • hidup dengan pasaraya JUSCO!boleh kata aku dah pro dengan produk2 jusco.hehe
  • sekarang kemana saja dengan tangga+mesin kira.dan....
  • kira.kira.kira.hilangkan semua karat di otak.

kesimpulannya~

aku sibuk.

sibuk cari duit!

oh!jangan harap aku nak belanja bila nak gaji.sebab

..itu untuk bayar yuran.hehe.

kalau nak belanja, mai datang klang. aku belanja cendol klang yang sedap dan terkenal tu.

minggu depan pergi penang dengan perak.uuu..outstation do.nasi kandar~macam la aku sempat nak berjalan.

bwahaha!

*

*

*

*

*






jangan rindu aku.hahaha!


ps:ayat berwarna jingga di atas ditujukan terutama buat ain amin tercinta.haha!aku kata terutama.maknanya orang yang membaca pun termasuk juga.ya.kau la.bwahaha!

6 comments:

  1. cendol klang? wahh~~sdp tu~~ :)

    cari duit bnyk2!! :)

    ReplyDelete
  2. Jusco bila nak JuscoCard sale jon
    haha
    ..
    .
    .
    duit pun takde TT

    ReplyDelete
  3. sha89
    tetiba teringin pulak cendol.mari mencari duit.haha~

    rin
    tau xpe.sedih betul.aku bole tgk je la~

    ReplyDelete
  4. mai datang banting...cendol banting lg superb!!huhu

    ReplyDelete
  5. hallamak.sekali dia canang banting punya pulak~

    ReplyDelete