Saturday, June 20, 2009

entah

penat.

penat.

penat.


penat la wei!!!



aku dah ada kat selangor~

wehuuuu


siapa rindu aku senyum sorang2 sekarang!


takda?


ok.fine!


oh ya.aku mengalami masalah kurang selera makan.ada sesiapa boleh bantu?? 0_O


tak percaya aku dah hidop dekat seminggu tak ada internet.fuuhhh.satu kemajuan ni.mungkin sebab tu aku tak selera nak makan?ohh..tipu kau ain.kau kurang makan sebab kau lagi banyak tidoooooo~

dapat pulak bilik yang sangat best.tapi tak ada yang boleh tanding dekat rumah.walaupun aku punya tempat tidur dekat rumah tak rupa bilik tidur, tak ada bathtub, tak ada pendingin hawa macam bilik dekat johor, tak ada room service (pemalas!). rumah tetap tempat paling senang aku tidur.aku boleh tidur dengan aman.tak ada orang buat prank calls.main tekan-locengpintu-menyorok semua.

yeayyy~


dan dengan itu, saya mahu berangat tidur sekarang. *tengahari buta ni nak tido?*



sehingga berjumpa lagi ~


ps:fon aku senyap dengan nombor yang aku kenal.korang tak rindu aku ke...aku tak nak nombor2 yang aku tak kenal mesej..

pss:perlu ke aku makan sebelum tidur ni?


ps(lagi):korang memang tak rindu aku ke? *desperate* haha

3 comments:

  1. aku rindu je kau...
    tp aku tak msg, tau jela. aku tak brape gemar bermsg ble cuti. handphone pn tak charge.

    ReplyDelete
  2. ak rindu ko!!
    ak call kot ko!!
    hehehhehe

    ReplyDelete
  3. yela..kau kan suka ym je kan ain..lg2 msj aku mahal..


    sai~

    tq!hehehe

    ReplyDelete