Saturday, April 17, 2010

ini baru betul homesick....kot?

i like being home.ecehh.gaya macam rumah jauh beribu batu.padahal kalau pecut dari UM 25 minit dah sampai.

but,

i dont like being home when its study week.boleh kan macam tu?sebab aku tak study apa benda pun.macam sekarang ni.

the worst part is, aku demam bila sampai rumah. -_-'
mungkin ini balasan anak derhaka?he he he



yang pastinya, makanan sangaaaaaaaaatttttttt sedappp =9 *gara-gara tak reti memasak*



tapi aku hairan, kenapa aku larat nak menaip lagi ni.?

till then, babai.


ps:entri-entri selepas ini mungkin akan menceritakan betapa stressnya aku dengan exam.abaikan jelah -_-

2 comments:

  1. Belajarlah bagus2 untuk masa depan. Blogger tu ok jg la

    ReplyDelete
  2. study weh
    sebelum mandi lepas mandi
    sebelum makan lepas makan
    sebelum tdo lepas tdo
    study!

    ReplyDelete