Monday, January 25, 2010

tidur

aku suka.

tidur.serius aku suka sangat tidur (berapa kali nak ulang).hahaha

bagi aku tidur adalah salah satu terapi penting.selain hilangkan penat, dapat lupakan serabut2 dalam kepala otak ni.

itu bagi aku lah..bagus bukan?ahaha..

semester ini banyak tidur siang.alasan (tak patut betul bagi alasan) kali ini aku sibuk sangat2. *mengeluh* haih2...semua subjek berlumba2 nak ada term paper lah.final project lah.itu lah, ini lah.memikirkan fasal benda tu je dah serabut kepala.belum lagi buat. tsk2.

oh.lari topik.

apa yang aku nak tekankan disini ialah; tolong fahami manusia yang tengah tidur ya. dapat kat aku, ada orang kacau tidur.terus rasa nak mengamuk.nasiblah sekarang dah penat nak mengamuk2.senyap sahaja.mungkin sebab tu lah orang pijak kepala

aku tak senang terjaga dari tidur.kalau tidur kena pasang 2 3 alarm tu pun belum tentu bangun (macam pagi tadi tak pergi kelas tutorial pukul 8) hahaha!.boleh dikategorikan tidur mati+nyenyak juga.maka kalau aku dah terjaga sebab manusia lain buat bising tu maknanya ..INI SUDAH LEBIH!!~ *berapi2*

lagi panas kalau aku terjaga orang tu boleh tanya


"kenapa dengan kau ni?"


.ei.ei.sumpah la geram.


disini saya ada senaraikan andaian2 saya;

mungkin
mereka suka apabila tidur mereka diganggu. -_-'

mungkin
mereka punya cara lain untuk mendapatkan ketenangan seperti bersuka-ria dsbnya.

mungkin
mereka tidak perasan bahawa ada mahluk sedang tidur kerana dia telah bertukar menjadi patung *okay.karut*

mungkin
mereka tidak dapat membendung rasa eksaited mereka sehingga terpaksa meluahkan dalam bentuk lisan yang tinggi not-nya.tinggi pitching-nya

ahh..banyak sangat kebarangkalian aku dah fikir..saja nak bagi aku berfikir petang2 macam ni.terlebih fikir lagi -_- darn it!

aku dah lama tak berjog sebab letih sangat.tak apa lah.sekurang2nya kau boleh buat aku basuh baju petang2 ini. *positif sikit* bolehlah gantikan aktiviti jogging tu kot.hahaha

bersabarlah wahai ain.

ps:entri ini ditulis sebaik sahaja penulis terbangun dari tidur.

akhir kata dari saya, hargai masa tidur anda.


babai

2 comments:

  1. mami sinonim r ngan ngan ngamuk pas bgn tdo terkejut...huhu

    ReplyDelete
  2. sinonim kan?hahaha

    tp tulah.dah lama tak buat ngamuk2 bgn tdo ni.saje je org yg buat bising tu nak suruh aku buat

    ReplyDelete