Saturday, January 16, 2010

sejarah mungkin berulang (lagi?)

hahaha.tajuk macam tah apa2 je.harap2 kalau orang google tajuk aku ni tak keluar nama blog. -_-


aku tak suka keadaan sekarang..aku dah banyak sangat fikir.

.peninglah.

dan aku tak suka bila aku berfikir.nanti jadi macam sejarah semasa berumur 15 dan 17 tahun. tapi kali ini sebab aku berfikir ke arah macam ni dipengaruhi oleh unsur2 emosi gitu.hahaha.


siapa suruh aku ni emo.benci lah bila benda jadi macam ni.tak ada mood nak buat semua benda.sekadar berbasa-basi dengan rakan2 bolehlah.tapi untuk bercerita...tak mungkin.semua benda terlampau serabut.

perkataan paling sesuai buat masa ni -
complicated -


p/s: serius tak suka perkataan
berubah hati.mengingatkan aku kepada peristiwa dulu.itu yang buat aku berfikir tahap moksya ni kut.

nak sangat ke aku berubah hati?
lu fikir la sendiri.

babai

2 comments: