Sunday, November 1, 2009

entri tipikal musim peperiksaan

.dah lama tak ada gambar.macam style pulak gambar ni.


ahem, aku tau aku sepatutnya tengah belajar sekarang tapi rehat sekejap jekkk (padahal dah lama dah.hahaha!)

UM memang lambat sikit mula minggu peperiksaan.maka kami pun habis lambat T.T tapi bagus jugalah, sebab tempias2 demam peperiksaan tu kena sikit.

esok kertas pertama aku.hmm..cuak jugak. dah lama tak belajar sejarah.masa2 ini la nak terhegeh2 belajar.

dengan ini, aku nak minta maaf kalau ada buat salah silap (kompirm ado punya!~) hahaha


bagi rakan2 yang dah mula awal lagi sejak minggu lepas, belated good luck (ada ke belated.papejelah! -_-!) diucapkan.masih belum terlambat untuk belajar.keh3~bagiyang baru nak mula, selamat berjuang!!!


akhir kata dari saya, (cedukcilok dari melodi sikit) kurangkan bergossip, tingkatkan pointer.


sekian.tamat mengarut.

ps:dont stress, dont stress, dont stress.cause you deserve nothing but the best~ (tak ada kaitan)

No comments:

Post a Comment