Saturday, November 7, 2009

entah #2

post tajuk macam ini berlaku bila semua benda yang kau buat serba tak kena.

aku dah bazirkan 2 hari aku macam tu je.hari pertama selepas paper elektrik. (aku rasa ini lah puncanya)

entah lah.


entah lah.

kalau boleh aku nak cakap entahlah sepanjang masa untuk jawapan bagi soalan yang aku sendiri tak boleh jawab.contoh, boleh jawab tak tadi? kenapa tak boleh score? study macam mana?


semua aku nak jawab dengan ;

entah lah.


ada yang makan pelempang nanti. (ye aku tahu bahasa aku kasar)

paper elektrik tak ada lah sesukar yang disangka.tapi disebabkan iyanya tak lah sesukar mana, aku tak boleh jawab.hahaha.rasa nak mencarut sahaja.

penyelesaian,

1- tidur bagai tiada esok.yeah!

2- makan bagai tak pernah makan.tak berapa efektif.

3- paling efektif selain tidur, keluar bersama orang tersayang.haha.lupa terus semua masalah wei.

4- pulang


semua aku dah buat.sekarang ni memang tak mampu untuk belajar. kepala sudah selirat.hahahaha.aku dah boleh bayangkan masa depan aku macam mana.


entah lah.tak boleh bayangkan pun sebenarnya

5 comments:

  1. ape kes weh.
    letrik je pun.
    hi hi hi hi.

    ReplyDelete
  2. hek elaaa ain.
    sape kata kau bodoh.
    aku kan memang amik electric.
    subject letrik boleh ar.
    bg subject lain, terkucil.

    ReplyDelete