Wednesday, September 9, 2009

just take

entri pendek buat masa ini


dalam setiap hubungan tu,kena ada perlakuan memberi dan menerima. give and take bak kata orang putih.

haa, jangan fikir cintan cintun je, aku merujuk kepada yang lain.lagi2 persahabatan.

persoalannya sekarang, apa akan jadi jika seorang itu hanya menerima?tak memberi? dan pihak yang lagi satu hanya memberi, walau tak sudi (dalam erti kata lain, tak ikhlas) fikir2 kan.apa kesudahan melodramatik ini ya rakan2.


entri ini tidak merujuk kepada sesiapa.biasalah aku, terlebih fikir.


hahaha


ps:aku rindu nak hantar kad raya weh.siapa nak kad raya dari aku bagi alamat.ini serius!hehe.


obsesi buat masa ini: ipod shuffle.nak buat jogging lepas raya nanti.dah semakin membulat.membulat.-_- *perlu ke nak jenama ipod?* hahaha. (update: tak jadi ipod.nak beli sandisk sansa clip.wehuuu~lagi murah)

3 comments:

  1. okay. hantar ke sini,

    no 1, pintu 2, jalan 3, seksyen 4, shah alam, 56789 selangor.

    ReplyDelete
  2. kau dekat je.aku pass by hand la apit.hehe

    ReplyDelete
  3. ak nak jugak!!
    ble ko tau alamat ak,ko leh dtg raya umah ak wei

    :)

    ReplyDelete