Sunday, November 30, 2008

tiba2...

tau kenapa tiba2??


tiba-tiba...

aku rasakan aku mengalami masalah pemakanan yg amat aneh~

tiba-tiba...

aku terfikir ape yg aku dah makan harini~

ketika sedang dalam proses memarathon cerita csi tadi, aku terbayang ape yang aku makan harini...*berkerut-kerut memikirkan*

hasilnya..amat lah mengejutkan -_-"

hari aku bermula dgn makan sebungkus nasi ayam.*steady lg*

pastu gerak pegi uitm.jumpe mus sebab kakak dia konvo.suprisingly xsempat makan ape-ape sebab disebabkan kesesatan dan ketiadaan mesin atm.kami xsempat buat ape-ape.borak.borak.borak.(bosan la pulak)

lepas melepaskan rindu(??!) aku berhenti di stesen minyak petronas utk mengeluarkan wang di mesin atm.semua gara-gara xde duit nak bayar tol sebab semua duit dah buat isi minyak.hehehe.

okeh.lupekan pasal tu.aku pegi beli 1 tin air justea+aloe vera dan 1 paket coklat.semuanye dimakan tanpa ragu-ragu ..

sampai je dekat rumah.online.pastu hantar my sis pegi keja.pastu pulang ke kampung halaman yg terletak kira-kira 20 minit perjalanan.

disitu..xpayah cerita la aku makan ape..

pecal-sejenis makanan org jawa.kuantiti:2 mangkuk
air sirap-air yg ditambah dgn kordial berperisa ros.kuantiti:3-4 gelas
putu bambu-macam mana aku nak terangkan ye?kuantiti:1 je
vanilla coke-air berkarbonat cocacola versi vanilla.kuantiti:2 gelas
twisties-pasti mau.kuantiti:ohhh..infiniti

-pulang ke rumah-


mengunyah.dan terus mengunyah.(coklat zip 2+beberape sedut jus oren..hehe)

adikku pulang dari kerja lewat malam itu *workaholic sungguh*membawa pizza dan mushroom soup.tahniah kpd beliau kerana telah berjaya menghasut aku utk makan lg sepotong pizza dan beberapa sudu mushroom soup itu.(mentang-mentang la keje kat pizza hut,jangan la bg gemuk kakak ko nii~)

pak cik dan ayahku pulang pula.pakcik aku kelaparan malam itu.sepotong pizza saje xmencukupi.maka dia pon masak la maggi.dan tahniah kepada aku sekali lagi kerana terjebak ke kancah tidak sihat itu.hahaha.maggi pada pukul 3 pg ye tuan2.

tahniah kepada aku.cuba bayangkan bertapa teruknya eating disorder ini..patutkah di gelar eating disorder??patut panggil eating terlebih order je.wahahaha..mengarut

oh ya..perasan x aku xlistkan pon air kosong dalam menu??sebab aku xminum langsung walau 1 gelas pun plain water...sungguh tidak sihat..

menyebabkan sepanjang aku menulis entri ini.1 gelas bersaiz besar air kosong menemani ku -_-'

jika dinilai secara keseluruhannya..ain bukan manusia..ain DBKL
ain...ain..sigh~

sekian.

6 comments:

  1. hahaha..ain~~

    perot ain sgt hebat!!
    hahaha..comel gle..

    ain,rindu gle nk mkn pecal..
    mawu tempe~~

    p/s:mnum laa air plain byk2 untk penghadamn yg sejahtere..
    :D

    ReplyDelete
  2. hehehe...bole je anta g c2..huhu..sbb pcik kte ade wt bisnes kuah pecal..hanya tmbah air~hoho

    ReplyDelete
  3. ko mmg mengikuti food pyramid r...sme level of food ko consume....huhu cme x mengikuti kuantiti yg patot huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha..aku la pakar membebel pasl makanan kat uma tu hani..huhu

    ReplyDelete
  5. kenapa kau makan byk masih 'kurus' cmtu jgk??
    heheh

    ReplyDelete