Sunday, November 20, 2011

tak sangka

sekejap je masa dah berlalu. (ayat biasa)

macam haritu je aku cakap aku dah tak mahu skip kelas,

macam haritu je aku cakap aku nak study at least sikit setiap hari,

macam haritu je aku cakap aku nak pergi fakulti aku malam-malam macam budak rajin buat thesis or study or buat assignment,

macam haritu je aku cakap aku nak pergi fakulti aku awal supaya buat kerja or study,

macam haritu je aku nak baca journal hari-hari,




semuanya macam haritu...


sekarang lagi sebulan habis lah aku punya sesi kelas.lepas tu dah masuk minggu study. dah la semester ni paper macam harom semua tough habis..dengan masuk kelas yang tak ada input langsung. apa lah nak jadi dengan aku ni..


regret..

if not now, the time surely will come. aku berani potong jari yang aku akan regret all the time wasted. masa tu aku akan baca balik entri ni sambil geleng kepala

lets make final 4 weeks of semester 1 for final year useful. for now i have to juggle between work and study plus spending my money wisely. nak mintak mak duit sangat segan. nak depend on ptptn lagi lah jangan harap..one thing for sure, musuh ketat aku sekarang ialah tidur!tolonglah ain..tolong sedar yang kau tu bukan nya genius asyik nak tidur je. belajar tak mahu.


seriusly,ini ke budak final year ??

No comments:

Post a Comment