Sunday, September 4, 2011

it's been a while


yeah memang dah lama. *tajuk nak omputeh tapi intro cakap bahasa melayu* entah apa-apa kau ni ain


dan aku buat entri ni setelah penat fikir apa nak buat walaupun ada report latihan industri yang dah berkurun lamanya tertangguh.tinggal lagi sikittttttt *betul-betul sedikit* sahaja lagi tapi memang kalau dah perangai aku ni suka menangguh, alamat sampai bila lah tak siap. report tu sepatutnya kena hantar sebelum raya pulak tu.nasib lah kau ain!


entri ini dibuat sebab nak berkongsi apa yang ada difikiran. kira macam status di facebook yang tulis "whats on your mind?" tapi dalam versi yang lebih panjang.wah gtew (abaikan kegedikan penggunaan w - semua gara-gara terpengaruh dengan rakan sekolah) nak tulis dekat twitter tapi kedekut patah perkataan pula.


akhirnya di sini juga aku kembali menulis - bak kata pepatah, tempat jatuh lagi dikenang. di sinilah tempat aku melayan perangai terlebih-fikir aku.

----------------------------------------------


okay, kembali kepada tujuan sebenar.

apa dalam fikiran aku sekarang ialah...

langit lagi - gambar di ambil di sini

sekarang ni aku cuma mahu baring dekat padang yang hijau malam-malam buta untuk tengok langit yang luas. nak seronok lagi kalau ada bintang-bintang. paling seronok dengan orang tersayang. ecewah! (orang tersayang bukan laki/bini je tahu. kawan-kawan pun termasuk) its either you talk non stop about everything or just stare at the sky doing nothing.

ahhh... indah sungguh kan?


mana nak dapat tempat macam ni weh dekat sini.kalau ada pun...cuba bayangkan, kalau kau tengah syok layan baring-baring macam aku cakap tadi, mesti ada je benda yang akan ganggu. contoh terbaik ialah...



.nyamuk.



spoil sungguh!


okay, so much of a new entry after awhile kan?sekarang perlu buat-buat tidur supaya tidak kena marah..or maybe i should do my report?? nahh..buat-buat tidur seems easier than the later..haha

babai!

p.s.:ye, aku tahu aku ni sentimental, tapi benda ni lah yang keep wandering in my mind for the time being (lets not mention about unnecessary things such as; a new phone, new watch, new sneakers.hehehe biasa lah tu) material sungguh.

p.s. lagi: selamat hari raya.maaf zahir batin. jangan sesekali tulis SHRMZB. aku lempang karang! *kembali emo*

No comments:

Post a Comment