Saturday, February 27, 2010

hi there.how are you?

lama betul tak menaip.

lama.
...

ish, lama lah.hahaha *ye sudah2 lah tu*

aku .... aku... aku....

aku sebenarnya dah hilang rasa untuk menulis.menaip dalam erti kata sebenarnya.

entahlah (tak ada perkataan lain selain entahlah)


kebelakangan ini serasanya hidup seakan kurang sesuatu.dikelilingi manusia tapi masih rasa sunyi.


.sepi.

amacam?ada rupa kesepian tak?padahal penat mandi laut ni.hehe

mungkin berada dalam zon sendiri.

hilang dalam ramai.tawa dalam duka.


duka pun entah kenapa.

okay aku dah mula mengarut.


stop.stop!


masa untuk teruskan hidup!yeah!tiba-tiba je.entah apa-apa.

sekarang mungkin masa yang agak kritikal bagi aku.ada dua subjek yang aku memang betul-betul tak ada gambaran.ah!orang putih kata lost lah.hehe.sekarang dah minggu ke berapa.belambak-lambak final assignment kena buat.

test ada 3 lagi.satu benda tak belajar lagi.

mungkin aku sibuk fikirkan hal ini buat aku rasa sunyi.tsk!.boleh botak kepala fikir pasal belajar ni!.tapi belajarnya tak jugak.macam mana nak jadi engineer ni ain?hahaha.wahh..besar punya angan-angan.jangan jadi angin-angin sudahlah.

orang lain pun ada masalah jugak kan?
okay, dah lega sikit dah.sebab aku tau Dia ada untuk aku. :)

ah, Dia memang sentiasa ada untuk kau.kau je selalu tiada untuk Dia.selalu itu dalam erti kata lain nya SELALU!
*dengan huruf besar hamek kau!*

apa agaknya khabar rakan2 yang lain?nanti aku menaip lagi ya.sebelum itu.saja nak bagitau hobi aku.hehe (credit to psenk kerana hp aino yang sangat wow!)


yeap.aku suka merenung awan.bulan pun boleh.boleh masuk dalam dunia sendiri jadinya.
ain amin kata sentimental.
memang pun.hehe

babai!

3 comments:

  1. hye there!
    i hope u r doing fine

    =)

    ReplyDelete
  2. aku nak mengaku aku sentimental gak
    kalau tak, takdela aku amik gmbr awan tu senyap senyap

    ReplyDelete